پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به وان پلاس ۶ تی

دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به وان پلاس ۶ تی

با رونمایی از گوشی هوشمند وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) امروز قصد داریم به ویژگی های آن بپردازیم.

این کمپانی چینی با رویدادی پر سروصدا در خاک ایالات متحده آمریکا دومین گوشی هوشمند خود مجهز به یک نمایشگر بزرگ در سال 2018 را رونمایی و آن را با نام وان پلاس 6 تی معرفی کرد.

باید گفت این کمپانی در وان پلاس 6 تی تغییر قابل توجه و خارق العاده ای نداده و می توان بیان کرد که یک ارتقا نسبت به نسخه های قبل می باشد. به عنوان نمونه میزان حافظه رم، تراشه اصلی، ماژول دوربین دوگانه و سایر موارد سخت افزاری نسبت به وان پلاس 6 تغییری نداشته‌ است.

اما همه چیز هم مثل مدل های قبلی نیست، طراحی جدید و فوق العاده که حین نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی می شود آن را فهمید و دارا بودن بریدگی خیره کننده بالای نمایشگر که از طراحی ناچ «قطره آب» بهره بره است. باید گفت بهره مندی از یک بریدگی عریض در بالای نمایشگر، از زیبایی آن قطعا می‌کاهد، اما با این طراحی جذاب برش ها جذابیت و زیبایی بیشتری نسبت به نسخه های قبل دارا می باشند.

با طراحی شگفت انگیز جدید تقریبا حاشیه های  گوشی کم تر و کمتر شده و به افزایش اندازه صفحه نمایش از 6.3 اینچ در مدل قبلی به 6.4 اینچ مبدل گردیده است. اما همان پنل سوپر AMOLED بر پیکر آن دیده می شود.

یکی دیگر از امکانات جالب توجه وان پلاس 6 تی بهره مندی از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش می باشد، که در مدل های قبلی ماژول آن در پنل پشتی زیر دوربین اصلی قرارگرفته بود. در واقع به گفته سازنده، این مدل به سریع‌ترین اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تا به امروز مجهز می باشد که سرعت پاسخ‌گویی آن 0.34 ثانیه بوده و به این ترتیب سریع‌ترین اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نام گزاری شده است. از امکانات دیگر وان پلاس 6 تی می توان به قابلیت تشخیص چهره اشاره کرد هر چند چندان پیشرفته نمی باشد اما برای امنیت و محافظت گوشی نمی توان از آن بهره برد و اطمینان خاطر داشت.

در مورد قطعات وان پلاس 6 تی نیز میتوان گفت مرکز قدرت را تراشه اسنپدراگون 845 تشکیل داده است و با امکان بهره مندی از 6 یا 8 گیگابایت رم، و دارا بودن  128 یا 256 گیگابایت ظرفیت داخلی، مجهز به دوربینی دوگانه همراه یک سنسور رنگی 16 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 20 مگاپیکسلی است. همچنین قابلیت دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خود را آماده ساخته است تا هم پای رقبایی سرسخت در بازار بزرگ گوشی هوشمند به رقابت بپردازد و سهم خود را از بازار موبایل به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.