پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به هواوی آنر مجیک ۲ با شش سنسور دوربین

سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به هواوی آنر مجیک ۲ با شش سنسور دوربین

کمپانی هواوی گوشی آنر مجیک 2 (Huawei Honor Magic 2) را رونمایی کرد که از شش سنسور دوربین و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه بهره می برد.

برای نخستین بار شاهد گوشی با بهرمندی از شش سنسور دوربین (سه دوربین در پشت و سه دوربین در جلو) هستیم که در کنار این شگفتی از امکانات فوق‌العاده میت 20 پرو همچون تراشه 7 نانومتری کایرین 980 و فناوری شارژ سریع 40 وات نیز بهره مند گردیده است  که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت .

در مورد قطعات باید گفت سازندگان  خوش ذوق هواوی با بهره گیری از پنل 6.4 اینچی اولد با وضوح +FullHD و نسبت 19:9 در کنار شیشه 2.5 بعدی و با طراحی بدون ناچ به خلق یک نمایشگر بدون حاشیه پرداخته اند. مرکز قدرت آنر مجیک 2 را جدیدترین تراشه HiSilicon یعنی Kirin 980 در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم، عهده دار شده است وهمچنین از حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی بهره می برد. نکته نچندان جالب این است که این نسخه از کارت حافظه بهره مند نیست.

در مورد طراحی نیز تا حدودی شبیه هواوی پی 20 پرو به نظر می رسد ولی طراحی سیستم دوربین جدید آن بسیار شگفت انگیز میباشد. آنر در قاب پشتی خود از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی همراه  یک دوربین 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید و یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنزی فوق العاده بهره برده  است.

گفتنی است سری های Mate 20 Pro بدون سنسور مونوکروم و P20 Pro بدون لنز فوق عریض عرضه گردیدند اما در این نسخه کاملا متفاوت عمل کرده است.

اما  سیستم دوربین های جلویی به صورت ویژه تغییر یافته اند. دوربین اصلی 16 مگاپیکسل همراه با بهره مندی از دو سنسور 2 مگاپیکسلی عمق  دیگر شگفتی این گوشی است. در این بخش باید یاد آور شد که یک اسکنر مادون قرمز برای سیستم 3D Face Unlock پشت یک لنز سنجش عمق به شکل ویژه ای تعبیه شده است.  در کنار سیستم اسکن چهره سه‌بعدی نیز کاربران می‌توانند از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه بهره مند گردند تا از نظر امنیت آسوده خاطرتر باشند.

عملکرد خوب هواوی در زمینه  شارژ سریع، اینبار نیز سبب شده تا آنر مجیک 2 با فناوری شارژ سریع 40 وات (10 ولت / 4 آمپر) تجهیز گردد. آنر با نام‌گذاری این سیستم جدید خود به نام “Magic Charge” ادعا می کند که باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی ادستگاه، این امکان را داراست که ظرف 15 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود. همچنین برای رسیدن شارژ دستگاه به 85 درصد نیز مجموعا 30 دقیقه وقت لازم است. این شارژ سریع به وسیله پورت USB-C انجام می شود و در ضمن این پورت نیز نقش پورت صدا را به علت عدم وجود جک 3.5 میلی‌متری بر عهده دارد.

سیستم جدید دیگری که مدیران کمپانی هواوی همراه با رونمایی گوشی هواوی آنر مجیک 2 از آن پرده برداری نمودند، فن آوری جدید Yoyo می باشد؛ که به گفته آنان این دستیار مجازی جدیدی است که با داشتن قابلیت‌های یادگیری ماشینی و خواندن ذهن، یک زندگی هوشمند را برای کاربران به  ارمغان خواهد داشت.

در مورد رنگبندی هواوی آنر مجیک 2 باید گفت که  در رنگ های  آبی، مشکی و قرمز همراه  با سه نسخه متفاوت عرضه خواهند شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.