پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به هاردهای آلترا استار شرکت وسترن دیجیتال

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به هاردهای آلترا استار شرکت وسترن دیجیتال

نگاهی به هاردهای آلترا استار شرکت وسترن دیجیتال
شرکت وسترن دیجیتال، یکی از برندهای معروف در زمینه تولید هارد درایو، محصول جدید خود با نام آلترا استار را عرضه نموده است.

در واقع وسترن این محصول جدید را جایگزین هاردهای گلد وسترن که حدود 3 سال پیش معرفی شدند و مناسب برای کاربران دیتاسنتر و سازمان ها بودند معرفی نموده است.

 

برای مشاهده و خرید هاردهای وسترن دیجیتال  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

اگر شما قبلا از هارد های سری گلد استفاده می کردید، و اکنون نیاز دارید درایو خود را به هر دلیلی تعویض کنید، نگران نباشید شما به راحتی می توانید آنها را با سری جدید آلترا استار جایگزین کنید. باید گفت سری جدید آلترا استار مشابه سری گلد است که در ادامه به ویژگی های  هارد وسترن دیجیتال سری آلترا استار خواهیم پرداخت.

بهره مندی از نرخ حجم کاری بالا
در مورد حجم کاری هاردهای آلترا استار باید گفت که از نرخ حجم کاری 550ترابایت در سال بهره می برند، که این رقم 10 برابر بیشتر از هاردهای دسکتاپی خواهد بود. با این حجم کاری، درایو های این سری عملکردی مطمئن را در هر محیط ذخیره سازی تضمین می کنند. همچنین این سری از هاردهای شرکت وسترن با بهره مندی از فناوری های پیشرفته، قابلیت اطمینان، بازدهی توان و عملکرد مورد نیاز در سیستم های کاربران را تامین می نمایند. همچنین باید افزود که درایوهای Ultrastar از ابتدا به صورت یک دستگاه ذخیره سازی فوق العاده قوی طراحی و تولید شده اند که برای کسب و کارها بسیار مناسب خواهند بود.

ذخیره سازی کلاس سازمانی
بنا بر گزارشات منتشر شده هارد درایوهای آلترا استار با 2.5 میلیون ساعت MTBF (میانگین زمان بین دو خرابی)، اطمینان و دوام لازم را برای کاربران خود تامین خواهند نمود. در واقع این ذخیره ساز، به منظور عملکرد سالیانه (24 x 7 x 365 ) تولید گردیده است و جوابگوی اکثر  محیط های ذخیره سازی خواهد بود .

بهره مندی از تکنولوژی HelioSeal
این فنا وری در ذخیره سازهای بزرگ، و در ظرفیت ذخیره سازی های بالا با اختلال بسیار پایین را امکان پذیر خواهد کرد. به زبانی ساده تر تکنولوژی HelioSeal helium عملکرد، ظرفیت، کارایی و مصرف را بهبود می بخشند تا هاردها بتوانند در محیط های دیتاسنتری مختلف به راحتی عمل کنند. و استفاده از هلیوم به جای هوا بین دیسک ها، به کاهش مصرف توان هاردها در مقایسه با مدل های non-helium کمک می کند. تزریق هلیوم، درایو ها را بی سر و صدا تر و کارآمدتر می کند و مصرف توان را تا 15 درصد بهبود خواهد بخشید.

حفاظت در برابر لرزش یا فناوری RVS
در مورد تکنولوژی RVS یا همان حفاظت در برابر لرزش  باید گفت عملکردی که  از دانش پیشرفته الکترونیک استفاده می کند تا وضعیت هارد درایو را مانیتور کند و لرزش های خط و چرخشی آن را در لحظه تصحیح نماید. در واقع این عملکرد کمک می کند تا هارد درایو در محیط های پر لرزش نسبت به هارد درایوهای دسکتاپی قدیمی از عملکرد بهتری بهره مند گردد.

بهره مندی از فناوری  اکوآتور دو مرحله ای
درایوهای آلترا استار مجهز به تکنولوژی  هد محرک (Acuator) دو مرحله ای می باشند که این  قابلیت اطمینان را به طرز چشمگیری افزایش خواهد بخشید. مرحله اول، جابجایی course را  ایجاد می کند، در حالی که مرحله دوم از حرکت پیزوالکتریک استفاده و موقعیت هد را دقیق تر تنظیم خواهد کرد.

قرار گرفتن در کلاس 7200RPM
سریع ترین عملکرد با بالاترین نرخ حجم کاری در خط تولید هاردهای WD  مربوط  به خانواده، هارد درایوهای کلاس 7200RPM است . با بهره مندی از درایوهای آلترا استار قطعا  کاربردی ترین  هارد درایو  شرکت وسترن دیجیتال را در اختیار خواهید داشت .

ویژگی های برجسته هارد آلترا استار وسترن دیجیتال
بهره مندی از نرخ حجم کاری تا 550 ترابایت در سال، 10 برابر بیشتر از هارد درایوهای دسکتاپی
بهره مندی از 2.5 میلیون ساعت میانگین زمان بین دو خرابی (MTBF)
بهره مندی از 5 نسل از تکنولوژی HelioSeal (10 ترابایت و بیشتر)
بهره مندی از فناوری حفاظت در برابر لرزش چرخشی (RVS)
پشتیبانی از سیستم عامل های سازمانی

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.