پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به مادربرد جدید H۳۱۰MHP بایواستار

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به مادربرد جدید H۳۱۰MHP بایواستار

نگاهی به مادربرد جدید H310MHP بایواستار
کمپانی معروف و تولید کننده برتر مادربرد، کارت گرافیک و دستگاه‌های ذخیره سازی، از جدیدترین مادربرد سری H310 با بهره مندی از پشتیبانی جدیدترین پردازنده‌های نسل هشتم و نهم  Intel Core،Pentium  و Celeron در فرم فاکتور کوچک Micro ATX رونمایی کرد. محصولی بی نظیر که در هر جایی از دفاتر کاری، خانه‌ و  یا به عنوان بخشی از یک سیستم گیمینگ می توان از آن بهره گرفت که در ادامه به معرفی این محصول خواهیم پرداخت.

 

برای خرید مادربردهای بایوستار اینجا کلیک نمایید.

 

چیپست Intel H310
چیپست Intel H310 برای پشتیبانی از پردازنده‌های نسل هشتم تحت سوکت LGA 1151 طراحی گردیده است که از قابلیت های این چیپ بهره مندی از عملکردی قابل قبول، پهنای باند بالاتر و پایداری بیشتر می باشد. همچنین این پلتفرم از کارایی تطبیق پذیر بهره می‌برد که می‌تواند زمانیکه به سرعت بیشتری نیاز دارید آن را فراهم کند و از طرفی ترکیب آن با قطعات قدرتمند دیگر می‌تواند عملکردی فوق العاده را رقم بزند.

BIOSTAR H310MHP از جدیدترین مدل های بایواستار با چیپست H310 می باشد که برخی از تکنولوژی‌های پیشرفته صنعت را نیز با خود به همراه دارد. تمام این امکانات تنها در یک فرم فاکتور کوچک پدید آمده که می‌تواند برای هر سیستمی مناسب باشد و یکی از بهترین و به صرفه ترین محصولات خواهد بود.

سایر امکانات H310MHP
در مورد سایر امکانات BIOSTAR H310MHP می توان به بهره مندی از  32 گیگابایت حافظه DDR4 2666MHz، گیگابیت Lan، حضور HDMI برای وضوح 4K، پشتیبانی از 6 پورت USB، بهره مندی از پورت‌های کاملی از جمله PS/2 برای کیبرد و ماوس، یک عدد VGA و یک عدد HDMI ، بهره مندی از  GbE LAN، دو عدد USB 3.1 Gen1، چهار عدد USB 2.0 و سه عدد جک صدا اشاره کرد.

BIOSTAR H310MHP به شما اجازه می‌دهد به راحتی در صفحات وب گردش کنید، نرم افزارهای اداری را روی آن اجرا کنید، از محتوای با کیفیت آنلاین و بازی‌ها لذت ببرید و به هیچ وجه نگران کیفیت و کارایی نباشید. در واقع BIOSTAR H310MHP با بهره مندی از یک سیستم تغذیه با فاز و یک عدد کانکتور 8 پین برای تامین توان پردازنده این اطمینان را فراهم می‌کند که مهمترین قطعه سیستم شما یعنی پردازنده مرکزی به شکل پایدار با بهترین عملکرد همیشه به فعالیت خود ادامه دهد.

در آخر مادربرد H310MHP برای کارمندان دفاتر یا کاربران خانگی که نیازی به زرق و برق محصولات پرچمدار را ندارند و به دنبال بهترین کیفیت و کارایی می باشند طراحی شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر محصول در سایت اصلی بایوستار اینجا کلیک نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.