پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به لپ تاپ جدید دل Latitude ۱۴ ۷۰۰۰

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به لپ تاپ جدید دل Latitude ۱۴ ۷۰۰۰

Latitude 14 7000 نوت بوک جدید کمپانی معروف دل می باشد که قبل از نمایشگاه CES 2019  از آن رو نمایی کرده است. نوت بوکی با طراحی صنعتی و بهره مندی از بدنه ای با دوام و با کیفیت می باشد که مناسب برای کسب و کار طراحی شده است.

در اولین برخورد شاهد لپ تاپی با بهره مندی از  بدنه آلومینیومی خواهیم بود که  مجهز به لولای 360 درجه ای می باشد که ظاهرا شباهت زیادی در طراحی به مدل فعلی 7390 را دارا می باشد. همچنین با دارا بودن ضخامتی کمتر در کنار سخت افزارهای بروزرسانی شده، نسب جدید Latitude 14 7000 را به لپتاپی قابل توجه مبدل نموده است. با وجود آن که مدل 14 اینچی محسوب می شود با توجه به اینکه حاشیه نمایشگر این نوت بوک کاهش یافته از سایز 13.3 اینچی برخوردار است.

در مود قطعات باید گفت که مرکز قدرت در نسل جدید Latitude 14 7000 پردازنده نسل هشتمی چهار هسته ای Core WHL-U بر عهده دارد. گفته می شود که پردازنده  لتیتود 14 سری 7000 تنها 15 وات توان مصرفی دارند و عملکرد بسیار عالی را  می توانند از خود نشان دهند.

این لپ تاپ همچنین مجهز به پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics 620 اینتل گردیده است و در قسمت حافظه و ذخیره سازی مجهز به حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR3 SDRAM با فرکانس 2133 مگاهرتزی همراه با پشتیبانی از حافظه M.2 2230 با ظرفیت 2 ترابایت این بخش را تکمیل نموده است. همچنین از  صفحه نمایش 14 اینچی FHD با نسبت تصویر 16:9 و پشتیبانی از اکتیو پن با شدت روشنایی 300 نیتی بهره مند گردیده است

در مورد طراحی جذاب و وجود برش های CNC خلاقانه روی بدنه، از ظرافتی خاص بهره می برد که به سختی می توان به صنعتی بودن آن پی برد. همچنین این لپتاپ مجهز به  وبکم در قسمت بالای نمایشگر خود با حاشیه  ای بسیار کم شده است. نوت بوکLatitude 14 7000  مجهز به کارت شبکه Qualcomm X20 LTE می باشد که از شبکه LTE CAT16 مجهز به سرعت دانلود 1 گیگابیت برثانیه پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به بلوتوث 4.2، WiFi AC+BT نیز گردیده است.

 

و در آخر باید گفت که از ظرفیت باتری 78 وات ساعتی بهره مند گردیده است  که کاربران ساعت ها میتوانند از لپتاپ خود باستفاده کنند. کمپانی دل قیمتی حدود  1599 دلار را برای محصول جدیدش عنوان نموده است و به زودی آن را روانه بازار خواهد نمود
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.