پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به قلم شگفت انگیز S Pen گلکسی نوت ۱۰

یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به قلم شگفت انگیز S Pen گلکسی نوت ۱۰

نگاهی به قلم شگفت انگیز S Pen گلکسی نوت 10
نسخه جدید قلم S Pen  یا چوب جادویی  گلکسی نوت 10 قابلیت‌های جذابی دارد که در ادامه به معرفی مختصر آن خواهیم پرداخت.

 

برای مشاهده و خرید گوشی Note 10 اینجا کلیک نمایید.

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

قلم S Pen گلکسی نوت 10
همان طور که می دانید سری گلکسی نوت ۱۰ هم با قلم معروف S Pen معرفی شد، در واقع  باید گفت  قلمی که امسال سامسونگ معرفی کرده است از کنترل‌های حرکتی یا اصطلاحا Air Actions پشتیبانی می‌کند و پا را فراتر از ویژگی‌های قلم گلکسی نوت ۹ گذاشته است وفقط  یک کنترل از راه دور محسوب نمی شود.

جذابیت های قلم S Pen گلکسی نوت 10
باید گفت که حالا با قلم جدید سامسونگ می‌توانید میانبرها را  فعال کنید و با کشیدن اشکال مختلف در مقابل دوربین اعمال گوناگونی انجام دهید. به طور مثال  هنگام استفاده از دوربین اگر قلم را به سمت چپ و راست تکان دهید میان حالت‌های مختلف دوربین جابجا می‌شوید و اگر آن را به سمت بالا و پایین حرکت دهید، بین دوربین عقب و جلو سوئیچ می شوید .همچنین  با قلم S Pen می‌تواند اپ یوتیوب را کنترل کنید.

S Pen و ویراش متون
در مورد استفاده از قلم S Pen جدید در قسمت متون باید گفت که سامسونگ با بازطراحی قلم گلکسی نوت ۱۰ انعطاف‌پذیری بیشتری در زمینه تبدیل متن‌های دست‌نوشته به متن‌های دیجیتالی را در اختیار کاربران قرار داده است. درواقع  حالا می‌توانید روی متون خود زوم کرده و رنگ بخش‌های مختلف آن را به راحتی تغییر دهید و حتی به راحتی می‌توانید از متن‌های خود در قالب‌های مختلفی مثل مایکروسافت ورد خروجی بگیرید. همچنین نسخه جدید S Pen جدید با ادیتور ویدیویی این دستگاه سازگار شده است تا کاربران به راحتی وخیلی بهتر بتوانند ویدیوهای خود را ویرایش نمایند.

قابلیت AR Doodle  قلم S Pen
برای بهرمندی از قابلیت جدید AR Doodle فقط  کافی است که طراحی‌ها، افکت‌ها و انیمیشن‌های خود را با S Pen روی صفحه بکشید تا به صورت واقعیت افزوده به صحنه اضافه شود.

باتری قلم S Pen
در مورد  باتری نیز باید گفت که با یک بار شارژ تا چند ساعت دوام می آورد و برای شارژ  کردن مجدد آن هم کافی است آن را درون خود گلکسی نوت قرار دهید تا دوباره شارژ آن کامل گردد.

یکی از جذاب‌ترین خبرها این  است که سامسونگ SDK این قلم در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد تا آن‌ها بتوانند کنترل‌های مورد نظر خود را طراحی کنند. در نتیجه این احتمال وجود دارد که در آینده اپلیکیشن‌ها و بازی‌های بیشتری به استفاده از این قابلیت روی بیاورند.

و در آخر می توان گفت  تا زمانی که دستگاه در دستانتان قرار نگیرد و کار کردن با آن را تجربه نکنید، نمی توانید از جذابیت های آن  قضاوت درستی داشته باشید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.