پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به ساعت هوشمند گارمین Forerunner ۲۳۵

یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به ساعت هوشمند گارمین Forerunner ۲۳۵

نگاهی به ساعت هوشمند گارمین Forerunner 235

سن فقط یک عدد است
این روزها انتظار داریم ساعت های هوشمند کارآیی بیش از ردیاب مسافت و سرعت باشد. به طور فزاینده ای، ما می خواهیم نقش مربیگری در ورزش ما به عهده بگیرند، با دیدگاهی در مورد چگونگی بهبود فرم بدن و آموزش هوشمندانه تر.

 

برای مشاهده و خرید ساعت های هوشمند گارمین  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

 

به همین دلیل جدیدترین ساعت ها سعی بر این دارند با عملکرد دقیق تر ، تحلیل ضربان قلب و بازخورد آموزش را با جزئیات بیشتری ارائه دهند.

با این حال ، به لطف برخی از فناوری های آینده در راه اندازی و به روز رسانی های بعدی، Garmin Forerunner 235 دقیقاً همین کار را می کند. با وجود سن چهار ساله این محصول، هنوز هم دوندگان با چشم مشتاق به عملکرد این محصول نگاه می کنند و گزینه مناسبی برای ورزش دوستان محسوب می شود.

طراحی، راحتی و قابلیت استفاده
ساعتهای ورزشی به ندرت شیک هستند ولی Forerunner 235 هنوز هم در میان دیگر محصولات Garmin بی نظیر است ،و جزو ردیاب های با ظاهری مناسب است که می توانید خریداری کنید. این ساعت  در سه ترکیب رنگی وجود دارد: سیاه و آبی ، سیاه و قرمز و سیاه و خاکستری.

یک صفحه نمایش کلاسیک گرد با قطر 1.23 اینچ وجود دارد که دارای نور واضح و آسان برای خواندن است .

اگر از طرفداران صفحه نمایش لمسی هستید، فقدان این مورد ممکن است شما را کمی ناامید کند، در عوض پنج دکمه جانبی را برای حرکت در فهرست های نسبتاً ساده گارمین در اختیار دارید.

بند سیلیکونی نرم سوراخ شده باعث راحتی بیشتر مخصوصا در تعرق در حین ورزش می شود، با توجه به اینکه برای بدست آوردن بهترین دقت از سنسور ضربان قلب نوری داخلی، لازم است این بند را محکم را روی مچ دست خود ببندید.

دکمه های تعبیه شده در کنار ساعت به اندازه کافی قابل استفاده هستند و در حین حال استفاده از آن بسیار آسان است  این ساعت فقط 42 گرم وزن دارد، که این امر آن را به یکی از سبک ترین ساعت های که می توانید به دست ببندید تبدیل می کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.