پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به تبلت های مدیاپد ام۶ هوآوی

یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به تبلت های مدیاپد ام۶ هوآوی

نگاهی به تبلت های مدیاپد ام6 هوآوی

کمپانی هواوی پس از رونمایی از گوشی‌های جدید سری نوا 5 از تبلت جدید خود MediaPad M6 نیز رونمایی کرد. تبلتMediaPad M6  در دو نسخه 8.4 اینچی و 10.8 اینچی رو نمایی گردید و ظاهرا به غیر از اندازه، تنها تفاوت اساسی آنها را می توان در ظرفیت باتری‌شان دانست. در ادامه به معرفی مختصراین تبلت جدید هواوی خواهیم پرداخت.

مشتریان گرامی شما می توانید از بخش خرید قسطی تبلت انواع تبلت هوآوی ، سامسونگ ، لنوو را بصورت اقساطی خرید نمایید.

برای خرید اقساطی تبلت اینجا کلیک نمایید.

 

مشخصات تبلت MediaPad M6 
هواوی برای هر دو نسخه مدیاپد ام6 خود از نمایشگر LCD با رزولوشن 2560 x 1600 پیکسل بهره گرفته است. همچنین از حاشیه‌های نازک نیز بهره خواهد برد.

دوربین M6
هواوی برای تبلت های جدید خود از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی که آن را در قسمت پشتی تعبیه نموده است همراه با بهره مندی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره گرفته است.


سخت افزار تبلت  MediaPad M6
هواوی برای تبلت‌های 8.4 و 10.8 اینچی خود از چیپست Kirin 980  همراه با بهره مندی از 4 گیگابایت حافظه رم در کنار دارا بودن 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است .

سایر مشخصات MediaPad M6
در مورد سایر مشخصات مدیاپد ام6  می توان به بهره مندی از  رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه اندروید 9.1. امکان اتصال به کیبورد، مجهز به  پورت‌های  USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و شیار کارت حافظه اشاره کرد. همچنین هوآوی امسال برای تبلت‌های بزرگتر خود از بلندگوهای چهارطرفه Harman Kardon استفاده کرده است تا کاربران از تجربه صدای فراگیر در دستگاه‌های خود تجربه نمایند. درمورد ظرفیت باتری نیز باید گفت که نسخه بزرگتر، یعنی 10.8 اینچی از باتری 7500 میلی آمپرساعتی و نسخه کوچکتر از باتری 6100 میلی آمپرساعتی بهره خواهند برد.

قیمت و زمان عرضه تبلت  MediaPad M6
هواوی پیش‌فروش تبلت MediaPad M6 خود را آغاز نموده است و به زودی آنها را روانه بازار خواهد  کرد. همچنین هواوی قیمت نسخه پایه نسخه 10.8 اینچی  این تبلت با بهرهمندی از  4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه که تنها اتصال وایفای خواهد داشت را چیزی حدود  335 دلار و نسخه ی با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه که سیم‌کارت خور هم خواهد بود را حدود  510 دلار عرضه می کند. همینطور  قیمت پایه نسخه 8.4 اینچی M6 را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه و اتصال وایفای را حدود 290 دلار و نسخه 4+128 گیگابایتی و با امکان استفاده از سیم کارت را حدود  392 دلار خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.