پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نوکیا پر قدرت از همیشه باز می گردد: معرفی گوشی های هوشمند جدید در اواخر سال ۲۰۱۶

یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

نوکیا پر قدرت از همیشه باز می گردد: معرفی گوشی های هوشمند جدید در اواخر سال ۲۰۱۶

رقابت بر سر تولید گوشی های هوشمند با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد بین تولیدکنندگان اوج گرفته که نمونه موفق آن گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ است که با سر و صدای تبلیغاتی طی یک مراسم خوب، رکورد پیش فروش گوشی های هوشمند را شکسته است. اما شرکت نوکیا یکی از تولیدکنندگان آرام و برتر موبایل است که مدتی است دستگاه جدیدی ارائه نداده است. اکنون خبرهایی منتشر شده که اعلام می کند نوکیا گوشی های هوشمند خود را در اواخر سال 2016 معرفی خواهد کرد.

طی سخنانی که از مایک وانگ منتشر شده و به عرضه دستگاههای جدید اشاره کرده است، نوکیا قرار است 3 یا 4 دستگاه جدید اندرویدی را در سه ماهه چهارم سال 2016 میلادی روانه بازار کند.

احتمال اینکه شرکت نوکیا قبل از پایان سال جاری میلادی یک یا دو رویداد جهت معرفی دستگاههای جدید داشته باشد، بسیار زیاد است و پس از آن شاید در اوایل سال 2017 میلادی دستگاه های جدید خود را به بازار عرضه کند. نوکیا در این سالها فراز و نشیب های فراوانی داشته و قرار است با ارائه گوشی های جدید که شاید شامل تبلت هم باشد، مانند گذشته حضور گرم و پررنگی در بازار جهانی موبایل داشته باشد و قرار بر این است که Foxconn تولید گوشی های هوشمند جدید نوکیا را انجام دهد.

هنوز شرکت نوکیا در مورد مشخصات گوشی های هوشمند و تبلت های جدید جزئیاتی متشر نکرده است، اما شایعات دیگری وجود دارد که به عرضه گوشی های هوشمند جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره دارد، این احتمال وجود دارد که دستگاه های جدید نوکیا به صفحه نمایش 5.2 و 5.5 اینچی QHD OLED، پردازنده اسنپدراگون 820، دوربین 22.6 مگاپیکسلی و بدنه فلزی ضد گرد و غبار و ضد آب مجهز باشند. آینده خوبی برای شرکت نوکیا در طی سال جاری و سال آینده میلادی پیش بینی می شود و بدون شک گوشی های هوشمند بالارده خوبی را به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد تولیدات جدید نوکیا چیست؟

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.