پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نسل جدید آیفون SE ۲ مجهز به پنل پشتی شیشه‎ای با قابلیت شارژ بیسیم

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

نسل جدید آیفون SE ۲ مجهز به پنل پشتی شیشه‎ای با قابلیت شارژ بیسیم

طبق اخبار رسیده انتظار میرود که قاب پشتی آیفون اس ای جدید از جنس شیشه باشد پس بنابراین این احتمال وجود دارد که از شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

گوشی آیفون SE در سال 2016 به صورت رسمی معرفی شد، اپل تنها حافظه داخلی این گوشی را در سال گذشته 2 برابر کرد و آن را در دو نسخه 32 گیگابایت و 128 گیگابایتی به بازار عرضه کرد. نسخه اصلی این گوشی با 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد و نسخه رده بالای آن 64 گیگ حافظه داشت. از این رو انتظار میرود در سال جدید میلادی اپل آیفون اس ای جدید خود را معرفی کند که تغییرات جدیدی از لحاظ طراحی و سخت افزاری نسبت به نسخه 2016 آن خواهد داشت.

شنیده ها حاکی از آن است که اپل در آیفون SE2 از شیشه در پنل پشتی استفاده خواهد کرد. این شرکت قبلا از شیشه در دو گوشی خود یعنی آیفون 10 و ایفون 8 استفاده کرده است همین موضوع باعث شده گوشیهای جدید آیفون از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی کنند. از همین رو این احتمال وجود دارد که آیفون SE تازه معرفی شده از شارژ بی سیم بهره مند شود تا کاربران با پرداخت هزینه کمتر، یکی بهترین امکانات تکنولوژی آیفونهای ۲۰۱۷ اپل را تجربه کنند.

عرضه یک آیفون 4 اینچی که از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی کند به پیشرفت این گوشی نسبت به نسل قبل خواهد انجامید. البته کاربران این انتظار را دارند تا استفاده از پنل شیشه ای باعث نشود تا آیفون جک 3.5 میلیمیتری را از این گوشی حذف کند؛ کاری که اپل در همه مدل های 2017 خود انجام داد و این جک را از تمام مدل های خود حذف کرد.

این آیفون به تراشه A9 اپل مجهز خواهد بود که پیشتر در آیفون 6S استفاده شده است. آخرین اخبار این را نشان می دهد که شاید مغز پردازشگر این گوشی تراشه A10 اپل باشد که قبلا در گوشی های آیفون 7 و 7پلاس استفاده شده بود. احتمالا معرفی آیفون SE2 در اوایل سال 2018 و تا ماه مارس انجام خواهد گرفت. طبق ویدیوی منتشر شده، نشان می دهد  آیفون ۴ اینچی اپل با حاشیه های باریک و بریدگی در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد. البته این خبر به صورت رسمی تایید نشده است و صحت داشتن آن کمی غیر ممکن به نظر می رسد.

اپل علاقه زیادی به استفاده از نمایشگر 4 اینچی روی گوشی های خود داشت چرا که معتقد بود که گوشی 4 اینچی به راحتی در یک دست جای میگیرد و این امکان را به کاربر میدهد تا با یک دست به راحتی با گوشی کار کند اما در سال 2014 دو گوشی با نمایشگر های 4.7 و 5.5 اینچی را روانه بازار کرد تا این عقیده خود را دست خوش تغییر کرده باشد. در حال حاضر اگر شما علاقه مند به آیفون 4 اینچی با کیفیت هستید، میتوانید گوشی آیفون SE (نسل اول) را خریداری کنید. این گوشی در دو مدل 32 و 128 گیگابایت حافظه روانه بازار شده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.