پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نسخه ۲۰۱۶ تبلت جدید گلکسی تب A سامسونگ بهمراه قلم رسما معرفی شد

سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

نسخه ۲۰۱۶ تبلت جدید گلکسی تب A سامسونگ بهمراه قلم رسما معرفی شد

طبق اعلام قبلی سامسونگ، تبلت گلکسی تب A مدل 2016 نسخه همراه با قلم S Pen رسماً معرفی شد. نسخه قدیمی این تبلت بدون قلم بود و با توجه به فروش خوب این تبلت، انتظار شنیدن چنین خبری دور از انتظار نبود و بالاخره سامسونگ در نسخه 2016 این تبلت، قلم S Pen را تعبیه کرد. تبلت گلکسی تب A مدل 2016 که قلم S Pen را به همراه دارد امروز در کره جنوبی رونمایی شده و قیمت 440 دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.


در مورد مشخصات سخت افزاری این تبلت باید گفت که این تبلت مانند نسخه قبلی خود نمایشگری 10.1 اینچی با رزولوشن فول اچ دی دارد. و از یک تراشه ۸ هسته ای اکسینوس ۷۸۷۰ با فرکانس پردازشی 1.6 گیگاهرتزی بهره می برد. با این مشخصات معلوم است که با یک تبلت میان رده مواجه هستیم و سامسونگ سعی نکرده از سخت افزارهای قدرتمندی که این روزها در بازار رایج هستند در این تبلت استفاده کند. این تبلت ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می توان آن را به کمک کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء داد.

این تبلت از شبکه ارتباطی  4G LTE پشتیبانی می کند و به یک باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری مجهز شده است و طبق گفته سامسونگ این باتری می تواند تا ۱۴ ساعت استفاده مداوم را پاسخگو باشد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بهمراه فلاش LED در پشت این تبلت قرار گرفته اما دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسلی بوده که نسبتاً ضعیف است. همانطوری که از نام دستگاه پیداست، این تبلت قلم گلکسی نوت ۷ را نیز به همراه دارد و این یعنی این تبلت تمامی قابلیت های پیشرفته نرم افزاری گلکسی نوت ۷ را نیز به همراه خواهد داشت با این تفاوت که آن ها را در نمایشگری بزرگ در اختیار شما می گذارد.

سیستم عامل این تبلت بصورت پیش فرض اندروید ۶ مارشملو نصب است و متاسفانه خبری از اندروید ۷ نوقا نیست و مشخص نیست که چه زمانی این تبلت به نسخه جدید اندروید بروزرسانی میشود.

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.