پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نخستین گوشی سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

نخستین گوشی سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه

سامسونگ اعضای جدید خانواده گلکسی را با نام های A8 (2018) و A8+ (2018) که به دوربین جلوی دوگانه مجهز هستند را معرفی کرد. در ادامه مشخصات نخستین گوشی سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه را بررسی خواهیم کرد.

گوشی های جدید سامسونگ به نام‌های گلکسی ای 8 مدل 2018 (Samsung Galaxy A8 2018) و ای 8 پلاس (Galaxy A8 Plus) عرضه شدند. این دو محصول با به ارث بردن تجربه و میراث طراحی پرچمداران سامسونگ، اولین گوشی های هوشمند دارای دوربین سلفی دوگانه، صفحه نمایش Infinity Display و طراحی بسیار زیبا هستند. همچنین با اضافه شدن امکانات روزمره، این نسخه جدید سری گلکسی A از همیشه کاربردی‌تر، زیباتر و راحت‌تر شده اند.

جونو پارک، معاون مدیر جهانی برنامه‌ریزی محصول و تجارت موبایل سامسونگ می‌گوید:
    ما با ارائه گوشی های گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس 2018، سری گلکسی A را به امکانات محبوب کاربران در گوشی‌های پرچمدارمان، مانند صفحه نمایش بدون مرز و اولین دوربین سلفی دوگانه دارای Live Focus مجهز کردیم و این سری در حال حاضر به بهترین طراحی‌ها نیز مجهز است. این گوشی‌ها نشان دهنده تعهد همیشگی ما به تشخیص نیازهای کاربران و ارائه گزینه‌های راحت و عالی برای آن‌ها است.


جدیدترین نسخه های گلکسی دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F1.7 و دوربین سلفی دوگانه با دقت 16 و 8 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم F1.9 هستند. بنابراین بی توجه به اینکه کجا و درحال انجام چه کاری هستیم، می‌توان سلفی‌های واضح و شفافی گرفت. دوربین سلفی دوگانه در این گوشی ها از دو دوربین جداگانه تشکیل شده است و این بدان معناست که می‌توان با توجه به نوع سلفی (کلوزآپ با بک گراند محو یا پرتره با بک گراند شفاف و واضح) بین این دوربین ها سوییچ کرد. همچنین با استفاده از قابلیت Live Focus این محصولات می‌توان بسیار ساده افکت محو پس زمینه (بوکه) را قبل یا بعد از گرفتن عکس تنظیم کرده و عکس هایی باکیفیتی را ثبت کرد.

با این گوشی ها می‌توان در هر زمان از صبح تا شب و حتی در نور کم عکس هایی دقیق گرفت. همچنین این قابلیت را دارند که عکس‌ها را با گزینه‌هایی جذاب مانند اضافه کردن استیکر به سلفی یا برجسته کردن غذا با گزینه Food Mode، تغییر داد.

فناوری تثبیت تصویر دیجیتالی ویدیو (VDis) در گوشی سامسونگ گلکسی A8 2018 موجب می‌شود دیگر نگران لرزش تصویر هنگام فیلم‌برداری نباشیم. همچنین امکان تولید ویدیوهای تایم‌لپس برای ثبت، روایت و اشتراک‌گذاری اتفاقات طولانی‌تر، توسط قابلیت هایپرلپس (Hyperlapse) میسر می شود.

این دو محصول موفق شدند استانداردی جدید برای دیدن تصاویر فراگیر و بدون اختلال، برای تماشای فیلم یا بازی از خود به جای بگذارند. صفحه نمایش بدون مرز با کمترین حاشیه ممکن و نسبت تصویر 18.5:9، عکس ها را کاملا مشابه پرده سینما مقابل چشمتان قرار می‌دهد. انحنای کناره‌های گوشی در جلو و عقب به خوبی باعث جا گرفتن این صفحه بزرگ در بدنه می شود. قابی زیبا از شیشه و فلز با خمیدگی‌هایی ظریف که در نهایت گوشی ای را در اختیار شما قرار می دهد که به سادگی در یک دست جا می گیرد و در عین حال می توان بسیار راحت ویدیو تماشا کرد، با گوشی کار کرد یا تماس گرفت. گوشی های سامسونگ گلکسی A8 2018 و A8 پلاس با چهار رنگ مشکی، خاکستری، طلایی و آبی عرضه می شود.

در هر دوی این گوشی‌ها می توان بدون باز کردن قفل گوشی همه اطلاعات مورد نیاز را توسط قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display) در یک نگاه دریافت کرد.

هردو نسخه ی جدید سری گلکسی A سامسونگ در حال حاضر دارای استاندارد IP68 ضد‌ آب و گردوغبار هستند و این بدان معناست که مواردی مثل عرق بدن، باران، شن و خاک به آن ها صدمه نخواهد زد و تقریبا در هر فعالیت یا موقعیتی می‌توان از آن ها استفاده کرد. حافظه این دو گوشی را می توان از طریق درگاه microSD تا 256 گیگابایت افزایش داد . این دو گوشی‌ از اولین اعضای سری گلکسی A سامسونگ هستندکه از دستگاه واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ پشتیبانی می‌کنند.

گوشی های گلکسی A8 (2018) و A8+ (2018) اوایل ماه ژانویه سال 2018 میلادی روانه بازار خواهند شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.