پربازدیدترین مطالب

آموزش

نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۹

نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

بدون تردید مشاهده فیلم با استفاده از آیپد و آیفون در بلند مدت، منجر به خستگی مچ دست شما می شود. علاوه بر این زل زدن مداوم به صفحه گوشی می ‌تواند مشکلاتی برای چشم های شما ایجاد کند. از طرفی برای دیدن فیلم از یوتیوب و هر برنامه دیگری نیاز به استفاده از گوشی دارید. شرایطی که موجب می ‌شود برای نمایش فیلم ‌های بارگذاری شده بر روی این وب سایت ها به دنبال راهکاری مناسب باشید. اگر از اتصال آیفون و آیپد به تلویزیون خبر داشته باشید، بدون تردید با انجام دادن این کار از صفحه نمایش بسیار بزرگتر استفاده کرده و به راحتی مشغول به تماشای فیلم مدنظر خود می شوید. امروزه قابلیت های مختلفی در اختیار شما قرار گرفته که بتوانید با اتصال گوشی‌های هوشمند خود به نمایشگرهای بزرگ به راحتی اقدام به مشاهده فیلم ها نمایید. روش‌ها و راهکارهای متعددی این قابلیت را در اختیار شما قرار داده تا با اتصال آیفون و آیپد خود تلویزیون نیازهای خود را برطرف کنید. با ما همراه باشید تا راهکارها و ترفندهای مختلفی را برای شما جهت اتصال گوشی آیفون به تلویزیون معرفی کنیم.

استفاده از کابل hdmi برای اتصال آیفون به تلویزیون

بدون تردید یکی از نخستین مواردی که می ‌تواند به ذهن شما برای اتصال گوشی آیفون و آیپد به تلویزیون برسد، استفاده از کابل hdmi خواهد بود. این روش که به عنوان آسان ترین روش نیز شناخته می شود، علاوه بر گوشی آیفون به کاربر این امکان را می ‌دهد که آیپد خود را از یک روش آسان برای اتصال به تلویزیون بهره‌مند کند. خبر بهتر این که کابل های HDMI همایش علاوه بر تصویر، صدا را نیز با بالاترین کیفیت برای شما انتقال می‌دهند.

پیشنهاد ویژه آترامگ : تشخیص آیفون اکتیو از نات اکتیو

امروز کابل اچ دی ام آی با بالاترین کیفیت این امکان را فراهم کرده اند تا وضوح گوشی آیفون و آیپد خود را به تلویزیون انتقال دهید و در نتیجه صفحه نمایش های بسیار بزرگ با شفافیت کمتر محتوای موجود در گوشی‌های هوشمند را برای شما نمایش دهند. فراموش نکنید عکس و فیلم هایی که با استفاده از گوشی خود ثبت کرده اید با بالاترین کیفیت به تلویزیون انتقال داده خواهند شد. حداکثر وضوحی که می توانید از کابل ها دریافت کنید ۱۰۸۰ پیکسل است. بنابراین فیلم و تصاویر موجود کمی واضح تر به شما نمایش داده می شود. اتصال از طریق کابل hdmi برای بازی نمی تواند گزینه ای مناسب باشد، چرا که تاخیر ارسال تصاویر منجر به بروز مشکلاتی به هنگام انجام بازی می شود.

نحوه اتصال کابل hdmi به تلویزیون و وصل کردن آیفون

اگر قصد دارید که گوشی آیفون و آیپد خود را به تلویزیون متصل کنید باید کابل خریداری شده توسط شما دارای هر دو سر HDMI  باشد. دقت کنید که نرم افزارهای آیفون باید سازگاری کاملی با کابل مورد استفاده توسط شما داشته و بتوانند این قابلیت را برای شما فراهم کنند. علاوه بر این، طول کابل خریداری شده توسط شما باید در اندازه مناسب باشد. مورد دوم خرید یک آداپتور دیجیتال AV که خواهد بود. در این بین فراموش نکنید اگر آداپتور خریداری شده توسط شما با پهنای باند HDCP باشد، در حفاظت محتوای دیجیتال کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت. در عین حال باید تلویزیون شما نیز از پورت hdmi نیز پشتیبانی کند. اگر تلویزیون شما قدیمی ‌تر است می توانید از کابل های VGA استفاده نمایید. پس از تهیه لوازم مورد نیاز می توانید یک سر از کابل خریداری شده را به درگاه تلویزیون متصل کرده که معمولا در پشت تلویزیون تعبیه شده است. طرف دیگر کابل hdmi را به آداپتور Lighthing Digital AV متصل نمایید. پس از آن می توانید به گوشی آیفون خود، کانکتور لایتنینگ را وصل کنید.

اکنون می توانید تلویزیون خود را روشن کرده و با استفاده از کنترل تلویزیون به بخش پورت hdmi رفته و کابل را به آن وصل کنید.

اگر وسایل خریداری شده توسط شما سازگاری با گوشی و تلویزیون داشته باشند، اکنون می توانید تصاویر و صداها را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

اتصال آیفون به تلویزیون با استفاده از کابل Plug and play

علاوه بر راهکاری که برای شما بیان کردیم و با استفاده از آن می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید، اگر تلویزیون شما دارای درگاه usb است می توانید با استفاده از روش ‌های دیگری گوشی خود را به آن متصل نمایید. به جای اینکه دو کابل متفاوت را خریداری کنید، از یک کابل Plug and play استفاده کرده و امکان اتصال آیفون به تلویزیون خود را به راحتی می توانید از طریق پورت usb فراهم کنید.

کابل خریداری شده توسط شما دارای یک اتصال usb و یک اتصال HDMI باشد. علاوه بر این برای اتصال، نیاز به کابل لایتنینگ نیز نیاز دارید. قبل از تهیه کابل Plug and play اطمینان حاصل کنید که محصول خریداری شده توسط شما سازگاری کامل با گوشی داشته باشد.

برای اتصال این کابل یک طرف کابل hdmi را به درگاه تعبیه شده متصل کرده و همچنین بخش دیگر آن که USB است را به پورت مورد نظر در تلویزیون متصل کنید.

سری Lighthing  کابل را می توانید به آیپد یا آیفون خود متصل نمایید. حال با روشن کردن تلویزیون باید به دنبال ورودی hdmi گشته و آن را انتخاب نمایید. اگر مراحل را به خوبی طی کرده باشید و محصول خریداری شده توسط شما پشتیبانی از گوشی و تلویزیون را به خوبی انجام دهد، می توانید فیلم های موجود در آیفون خود را از روی تلویزیون مشاهده کرده و با کیفیت بالا از قابلیت های آن بهره ببرید.

اتصال آیفون به تلویزیون هوشمند

علاوه بر مواردی که بیان کردیم، امروزه تلویزیون های هوشمند نیز به شما این امکان را می ‌دهند که آیفون و آیپد خود را به آن متصل کنید. اپلیکیشن Nero Streaming Player در این زمینه به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید آیفون خود را به تلویزیون متصل کرده و از قابلیت های آن بهره ببرید. فراموش نکنید برای استفاده از این راهکار نیاز به یک شبکه وای فای نیز خواهید داشت. برنامه فوق این امکان را به شما می دهد که بالاترین کیفیت را از انتقال تصاویر به تلویزیون دریافت کرده و به خوبی می توانید محتواهای موجود در گوشی خود را بر روی صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.