پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مقایسه سامسونگ گلکسی A۲۰ با A۳۰

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

مقایسه سامسونگ گلکسی A۲۰ با A۳۰

مقایسه  سامسونگ گلکسی A20 با A30
بیایید سریعاً مشخصات هر دو گوشی  هوشمند را مرور کنیم.

 

برای خرید گوشیهای سامسونگ  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

 

گلکسی A20 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با نسبت ابعاد 19.5: 9، وضوح HD + است. این گوشی هوشمند مجهز به Exynos 7884 SoC همراه با CPU Octa-core در کنار رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی کار می کند. سامسونگ همچنین در اینجا یک سنسور اولیه 13 مگاپیکسلی با سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز ultrawide اضافه کرده است.

همچنین برای عکس های سلفی از یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت جلو بهره می برد. همچنین به سوکت صوتی 3.5 میلی متری، بلوتوث نسخه 5.0، Wi-Fi ، GPS ، NFC، رادیو FM ، درگاه USB Type-C و 4G VoLTE nano-SIM مجهز شده است. نهایتا، این دستگاه شامل یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15W است.

گلکسی A30 از نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED ، رزولوشن FHD + و نسبت تصویر 19.5: 9 بهره می برد. قلب تپنده این گوشی تراشه Exynos 7904 SoC و هشت هسته ای است و با حافظه 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. در بخش دوربین، سامسونگ از یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی با لنزهای فوق العاده گسترده بهره گرفته است. این دستگاه همچنین از سنسور 16 مگاپیکسلی برای سلفی های اسپرت استفاده می کند.

در مورد اتصالات نیز همه چیز مشابه با گوشی  گلکسی A20 به جز NFC است. مشخصات باتری نیز مشابه آنچه در گلکسی A20 با واحد 4000 میلی آمپر ساعتی است. هر دو دستگاه این امکان را دارند که با کمک یک شکاف کارت microSD و حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی، فضای ذخیره سازی را گسترش دهند. آخرین نکته ای که در اینجا باید به آن توجه داشته باشید این است که هر دو دستگاه بر روی Android 9 Pie مبتنی بر Samsung One UI کار می کنند.

دوربین ، رم و پردازنده A30  با تفاوت کم نقطه برتری این مدل نسبت به مدل قدیمی تر است ولی در بقیه موارد تفاوت آشکاری ندارند. تفاوت قیمت فعلی حدودا 700 هزار تومانی این دو محصول نسبتا کمی معقولانه به نظر می رسد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.