پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی گوشی تاشو Huawei Mate X۲ قبل از رونمایی

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی گوشی تاشو Huawei Mate X۲ قبل از رونمایی

معرفی گوشی تاشو Huawei Mate X2 قبل از رونمایی
 تغییر طراحی بزرگ نسبت به نسخه قبلی


شایعه شده است که Huawei Mate X2 نسخه بعدی تاشو گوشی هوشمند قابل تاشو هواوی است و احتمالاً در اواخر سال 2020 معرفی می شود. شایعات زیادی  پیرامون این گوشی  گسترش یافته است ، از جمله برخی از ویژگی های احتمالی طراحی standout و چگونگی تفاوت آن با Huawei Mate فعلی.است  بیایید نگاهی دقیق تر به هواوی Mate X2 بیندازیم.

 

برای مشاهده و خرید گوشی های هواوی  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی گوشی های هواوی  اینجا کلیک نمایید.

 

 

 

انتظار می رود هواوی نسخه تجدید نظر شده درگوشی  اصلی تاشو Mate X را در طول کنگره جهانی World Mobile 2020  معرفی کند. در حال حاضر  این گوشی با نام Huawei Mate Xs شناخته می شود و Mate X2 نیست. Mate Xs احتمالاً بسیار شبیه به اولین Mate X در قسمت بیرونی است ، اما با وجود پردازنده جدید Kirin 990 در داخل ، یک لولا بهبود یافته و صفحه نمایش تاشو قویتر دارد.

Huawei Mate X2 زمان اعلام و انتشار
این گوشی به زودی پس از نمایشگاه تجاری فناوری IFA 2020 وارد بازار شود. زمان ممکن است به این معنا باشد که اعلامیه Mate X2 همزمان با یک تلفن Mate 40 از هواوی فرا می رسد.

Huawei Mate X2 چه شکلی خواهد بود؟
برخلاف Mate X ، پتنت ثبت شده توسط هواوی نشان می دهد که Mate X2 با صفحه نمایش که به سمت داخل میخورد ، مانند Galaxy Fold سامسونگ می تواند باشد. با این وجود طراحی باعث می شود نوار جانبی در پایین یك لبه قرار داشته باشد و این امر باعث می شود گوشی با یك دست راحت تر نگه داشته شود ، چیزی كه ما در مورد Mate X فعلی اشاره كردیم. . به نظر نمی رسد نمایشگر بیرونی دیگری وجود داشته باشد.

حق ثبت اختراع دیگر در سپتامبر سال 2019 کشف شد که یک گوشی  تاشو هواوی با قلم و یک طراحی داخلی مشابه تاشو به آخرین اختراع ثبت شده نشان داده شده است. تمام اختراعات ثبت شده Mate X2 را با گوشه های گرد مانند گلد فولد و برخلاف گوشه های مربعی Mate X نشان می دهد.

مشخصات هواوی Mate X2
Huawei Mate X2 ممکن است یکی از اولین گوشی  هایی باشد که از پردازنده جدید هواوی Kirin استفاده کرده است ، که به طور سنتی به نمایش فناوری IFA که هر ماه سپتامبر در برلین برگزار می شود ، می رسد. این تراشه باعث موفقیت پردازنده فعلی Kirin 990 خواهد شد. دستگاهی که اتصال 5G داشته باشد تقریباً مشخص است. در غیر این صورت ، هنوز هیچ شایعه ای درباره مشخصات Mate X2 منتشر نشده است.

این در حال حاضر همه  اطلاعات ما در مورد Huawei Mate X2 است ، اما ما بسیار دقیق این مدل را دنبال  خواهیم کرد ، و هنگامی که به بازار عرضه شد خبرهای بیشتری را برای شما به ارمغان می آوریم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.