پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

معرفی ویژگی های جذاب اپل واچ

چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲

معرفی ویژگی های جذاب اپل واچ

معرفی ویژگی های جذاب اپل واچ

یکی از بی نظیرترین و مناسب ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اپل، اپل واچ به شمار می رود. یک گجت خارق العاده و پوشیدنی هوشمند که می‌تواند با اتصال به گوشی اپل، تمام شرایط و اتفاقات موجود در گوشی را برای شما نمایش دهد. کمپانی اپل امروزه به قدری این گجت هوشمند خود را با امکانات مدرن در اختیار کاربران قرار می دهد که می توانند انواع خدمات و نیازها مانند مشاهده تصاویر، کنترل مستقیم آهنگ‌های گوشی مشاهده ضربان قلب و میزان سلامتی و همچنین بخش زیادی از سنسورها را در اختیار داشته باشند.

با وجود این که از معرفی نخستین اپل واچ تنها پنج سال می گذرد، ولی این کمپانی قدرتمند سعی کرده هر ساله با ارائه محصولات فوق ‌العاده، مشکلات سری قبل را برطرف کند. امروزه این گجت هوشمند با طرفداران بسیار زیادی که برای خود دست و پا کرده توانسته به خوبی نگاه بسیاری از افراد را نیز به خود جذب کند. آخرین نسخه های ارائه شده توسط این کمپانی با قابلیت های خارق العاده و امکانات ایده آل توسط شما می توانند مورد استفاده قرار گیرند. با این حال بسیاری از کاربران از ویژگی های جذاب اپل واچ آگاهی نداشته و تنها سعی در استفاده از بخش‌ های معدودی از این گجت دارند. با ما همراه باشید تا به شما ویژگی های جذاب اپل واچ را معرفی کنیم.

معرفی چند مورد از قابلیت های جذاب اپل واچ

همانگونه که عنوان کردیم اپل واچ علاوه بر قابلیت های عمومی که بسیاری از افراد با آن ها آگاهی دارند، از قابلیت های ویژه دیگری نیز برخوردار بوده که می توانند جذابیت استفاده از آن ها را دو چندان کند.

تصویربرداری با استفاده از اپل واچ

اگر قصد دارید تصاویر مد نظر خود را با استفاده از دوربین آیفون خود به ثبت برسانید، اپل این قابلیت را برای شما ایجاد کرده که از ساعت هوشمند آن بتوانید استفاده کرده و اقدام به ثبت و دیدن تصاویر نمایید.

برای این کار کافی است با رفتن به بخش دوربین در گوشی خود و همچنین مراجعه به برنامه Camera Remote بر روی اپل واچ سری از مدت زمان کوتاهی تصاویر موجود در گوشی آیفون را بر روی نمایشگر ساعت خود مشاهده کنید. نمایشگر بسیار با کیفیت موجود در اپل واچ تصاویر را به بهترین شکل برای شما ارائه می دهد.

کنترل کردن اپل TV

دیگر از ویژگی‌ های اپل واچ جذابیت خاصی برای کاربران دارد کنترل کردن Apple TV به شمار می رود. با توجه به نازک بودن کنترل Apple TV، همواره می تواند در معرض آسیب دیدگی و یا گم شدن قرار داشته باشد. به همین علت کمپانی اپل سعی کرده بر روی اپل واچ های خود با استفاده از این قابلیت، خدمات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار دهد. این کنترل ها به شما کمک می کنند تا بتوانید برای دستگاه های مختلف از عملکرد آن‌ها استفاده نمایید برای انجام این کار به حساب کاربری اپل خود رفته و با استفاده از برنامه Remote می توانید گزینه اپل تی وی را انتخاب کرده و از آن بهره ببرید.

گرفتن اسکرین شات

یکی از قابلیت ها و ویژگی های جذاب اپل واچ که بسیاری از کاربران از آن بی اطلاع هستند، گرفتن اسکرین شات به شمار می‌رود. برای انجام این کار کافیست که بر روی آیفون خود برنامه watch را نصب کرده و سپس در خدمت My Watch گزینه General را انتخاب نمایید.

حال در صفحه موجود می توانید با فعال کردن گزینه Enable Screenshot و با فشار دادن دو دکمه اپل واچ اقدام به ثبت اسکرین شات نمایید.

پیدا کردن گوشی با استفاده از اپل واچ

با توجه به این که اپل واچ یک گجت پوشیدنی به شمار می‌رود، معمولاً کاربران استفاده فراوانی از آن در طول روز می کنند. به همین علت امکان گم شدن آن به پایین ترین سطح خواهد رسید. اگر گوشی هوشمند خود را گم کرده اید می توانید با استفاده از اپل واچ به راحتی آن را پیدا کنید. این ساعت با ایجاد صدا به شما محل کند شدن گوشی را اطلاع خواهد داد.

استفاده از حالت در انتظار برای برقراری تماس

هنگامی که در حال استفاده از اپل واچ هستید می توانید پاسخ تماس های دریافتی را بدهید. با این حال اگر قصد دارید مکالمه طولانی داشته باشید، بهتر است از گوشی خود استفاده نمایید. علاوه بر این قابلیتی که در اختیار شما قرار گرفته در اپل واچ می توانید با فعال کردن حالت انتظار، برای تماس های متعدد پاسخ کاربران را بدهید.

برای فعال کردن این بخش می‌توانید هنگام تماس، سه نقطه موجود در صفحه را لمس کرده و با انتخاب گزینه Answer on iPhone، با ارسال موسیقی کوتاهی به فردی که پشت خط قرار دارد، وی را متوجه این نکته کنید که در حالت انتظار قرار گرفته است. فراموش نکنید برای فعالسازی این بخش باید گوشی و اپل واچ شما در محدوده بلوتوثی هم قرار گرفته باشند.

باز کردن قفل صفحه Mac

اگر در نزدیکی Mac خود قرار دارید و از اپل واچ استفاده می کنید، نیاز نیست که جهت باز کردن قفل صفحه آن، رمز مورد نظر را وارد کنید. کافیست با فعال سازی قابلیت موجود در اپل واچ و ارسال صدا توسط این گجت، به راحتی اقدام به باز کردن قفل Mac نمایید. برای این کار به تنظیمات Mac رفته و بخش امنیت را انتخاب کنید. سپس گزینه مورد نظر را برای باز کردن قفل صفحه از طریق اپل واچ فعال کنید.

سایر قابلیت های جذاب اپل واچ

بدون تردید علاوه بر مواردی که بیان کردیم اپل واچ دارای قابلیت های جذاب بی شمار دیگری نیز خواهد بود. قابلیت استفاده از اپل واچ به عنوان یک اپ استور، یادداشت برداری در قالب صدا و همچنین استفاده از سنسورهای متعدد آن از دیگر قابلیت ‌های جذاب این گجت به شمار می روند.

پیش بینی می شود با توجه به روندی که در ساخت اپل واچ ها به وجود آمده در اینده ای نه چندان دور، این محصولات با بالاترین قابلیت ها در اختیار کاربران قرار داده شوند. بدون تردید اپل به عنوان بزرگترین برند تولید کننده این گجت ها، نیازهای کاربران را به بهترین شکل درک کرده و محصولات خود را مطابق با نیاز آن ها طراحی و تولید می کند.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.