پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی نوکیا ۸ سیراکو با نمایشگر بدون حاشیه

سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی نوکیا ۸ سیراکو با نمایشگر بدون حاشیه

نوکیا 8 سیراکو ( Nokia 8 Sirocco ) به همراه یک نمایشگر بدون حاشیه و لبه های منحنی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شد.

شایعات پیشتر از این ، حاکی از نسل جدید از پرچم دار نوکیا بودند، در حالیکه HMD Global   نسخه ارتقا یافته نوکیا 8 را رسما رونمایی کرد. این گوشی یک طراحی بسیار خیره کننده دارد که سازندگان می گویند در بیش از 95 درصد از بدنه این گوشی از شیشه استفاه شده است و تنها  برای اسکلت اصلی آن از یک ورقه نازک فلز ضد زنگ استفاده شده است.

به کارگیری مقدار زیادی شیشه این گوشی را بسیار جذاب  کرده است و در کنار این مسئله کاهش حاشیه های نمایشگر و وجود حسگر اثر انگشت در پشت آن بر جذابیت این گوشی افزوده است. در این مدل نوکیا  درست مثل سامسونگ دیگر خبری از حاشیه های نمایشگر نیست و این موضوع باعث مخفی شدن خطوط آنتن نچندان زیبا از روی این گوشی شده است. با این تفاسیر به نظر میرسد که ما شاهد حضور یک گوشی کوچک و باریک هستیم.

از مشخصات فنی این گوشی هوشمند میتوان به وجود  تراشه اسنپدراگون 835 به همراه یک حافظه رم 6 گیگابایتی و نیز یک حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی اشاره کرد که این گوشی را بسیار قدرتمند میکند. شما میتوانید یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع POLED را با وضوح 2560 در 1440 در این گوشی مشاهده کنید، که بررسی های اولیه از عملکرد خوب ودقیق این نمایشگر خبر میدهند. در پشت نوکیا 8 شرکت نوکیا یک دوربین دوگانه Zise  تعبیه کرده است، که یکی از این دوربین ها 12 مگاپیکسل  و دیگری 13 مگاپیکسل هستند.در بخش جلویی آن یک دوربین سلفی با اندازه 5 مگاپیکسل قرار داده است که با بهره گیری از زاویه ای گسترده، تصاویری با بهترین کیفیت را به شما هدیه میدهد. گوشی جدید نوکیا به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از نرم افزار Bothie  بتوانید بطور همزمان با دوربین جلو و عقب عکس بیندازید.

پیش ازاین سیستم نرم فزاری دوربین نوکیا 8 بسیار خشک و خسته کننده بود که این موضوع در نوکیا 8 ارتقا یافته است  و حالا شما با دوربین این گوشی میتوانید لذت بیشتری ببرید. یک ویژگی جدید با نام Pro Camera   به این گوشی اضافه شده است که همانند چیزی که در سری لومیا وجود داشت، عمل میکند. کاربران در این گوشی جدید به تنظیمات بیشتر و جذاب تری دسترسی دارند آنها میتوانند تنظیمات مختلف همچون بالانس نور سفید، ISO، فوکوس و موارد دیگر را به صورت دستی تنظیم کنند. این بدان معنا است که شما لذت بیشتری از تصویر برداری خواهید برد چون دسترسی بیشتری به تنظیمات دارید.

همانطور که پیش از این گفتیم بدنه این گوشی تماما شیشه است و همین موضوع موجب شده تا سیستم شارژ بی سیم برای این گوشی فراهم شود.از آنجاییکه HMD تصمیم گرفت تا جک 3.5 میلی متری صدا را حذف کند؛ در نتیجه کاربران برای گوشی دادن به موسیقی بایستی از هدفون های USB نوع C یا بلوتوثی و یا مبدل ها استفاده کنند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.