پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو Y۵۳۰ و Y۷۳۰ و دسکتاپ های گیمینگ جدید

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو Y۵۳۰ و Y۷۳۰ و دسکتاپ های گیمینگ جدید

نمایشگاه E3 2018 میزبان محصولاتی جدید و فوق‌العاده از جمله نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو Y530 و Y730 و جدیدترین کامپیوترهای دسکتاپی گیمینگ Legion Cube و Legion Tower بود.

‌لپ‌تاپ‌های گیمینگ همیشه از طراحی ظاهری زیبا و سخت‌افزاری مقاوم برخوردار بوده‌اند، این گونه ‌لپ‌تاپ‌ها همیشه از لولا‌های کرومی ‌و دریچه‌های خنک‌کننده بزرگ بهره برده‌اند. شرکت لنوو اما تصمیم گرفته است الگوریتم‌های متفاوتی را در ساخت ‌لپ‌تاپ گیمینگ جدیدش دنبال کند. لنووو Y530 و لنوو Y730 از جدید‌ترین ‌لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو هستند که از ظاهری ساده و نه چندان متفاوت از ‌لپ‌تاپ‌های عادی برخوردارند.

لنوو Y530

بزرگترین نمایشگاه مخصوص گیمینگ میزبان دو ‌لپ‌تاپ جدید گیمینگ لنوو تحت نام‌های Y530 و Y730 بود. لنوو Y530 دارای نمایشگری 15 اینچی و حاشیه‌های بسیار کم است و نکته قابل‌توجه تعبیه وبکم زیر نمایشگر می‌باشد. ضعیف‌ترین مدل Y530 مجهز به یک کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 و یک پردازنده Core i5 اینتل بوده و از تکنولوژی صوتی دالبی پشتیبانی می‌کند.

لنوو Y730

لنوو Y730 در دو نسخه 15 و 17 اینچی عرضه خواهد شد. این ‌لپ‌تاپ ظاهری مشابه Y530 دارد، با این حال از متریال بهتری برای قاب تمام آلومینیومی ‌استفاده شده است. ‌به‌علاوه کاربران می‌توانند به لطف نرم‌افزار Corsair، نور پس‌زمینه خود را تغییر دهند. بهترین مدل Y730 از پردازنده‌های Core i5 یا Core i7 سری Coffe Lake نسل هشتمی ‌اینتل برخوردار است. در ضمن کاربران اختیار اورکلاک آن‌ها را نیز خواهند داشت. کارت گرافیک GTX 1050TI شرکت Nvidia نیز بخش گرافیکی این ‌لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهد. سیستم صوتی این ‌لپ‌تاپ هم شامل اسپیکرهای دالبی اتموس و سیستم صوتی Dolby Sound Radar می‌باشد.

لنوو تغییراتی را نیز در بخش خنک‌کننده در ‌لپ‌تاپ‌های جدید خود اعمال کرده است که بزرگ‌تر شدن تیغه‌های فن  از مهم‌ترینِ این تغییرات به‌شمار می‌رود. بنابر ادعای لنوو با اعمال این تغییرات حالا نوت‌بوک‌ها 10 درصد خنک‌تر از قبل خواهند بود و جریان هوا در دیوایس 16 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.تعبیه درگاه‌های دستگاه به صورت پشت سر هم در قسمت پشتی ‌لپ‌تاپ باعث ایجاد یک دنباله نوار‌مانند زیر لولا‌ها شده است. یک درگاه USB نوع C، درگاه HDMI، درگاه Mini DisplayPort، اترنت و USB نوع A این دنباله را تشکیل می‌دهند.

کامپیوترهای دسکتاپی گیمینگ لنوو

لنوو پس از معرفی ‌لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدیدش از نسل جدید کامپیوتر دسکتاپ Legion Cube و Legion Tower خود نیز پرده‌برداری کرد تا نمایشگاه E3 2018 پر بار‌تر از همیشه باشد. نسخه پایین‌رده Cube با نام C530 وارد بازار خواهد شد. C730 نیز که مدل بالارده به‌شمار می‌رود از پردازنده نسل هشتمی‌Core i7، یک رم 32 گیگابایتی اورکلاک شده Corsair و کارت گرافیک GRX 1060 برخوردار است.
 

مدل T530 کامپیوتر دسکتاپی Tower از گزینه خنک‌کننده مایع Asetek بهره‌مند شده است. سیستم نور‌پردازی خارجی RGG و فضای داخلی بیشتر نیز برای استفاده از حافظه‌های بیشتر وجود دارد. کیس این دسکتاپ قابلیت تعبیه 2 کارت SSD با ظرفیت 512 گیگابایت یا 2 حافظه دو ترابایتی HDD را دارد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.