پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی رسمی هواوی اینجوی ۷ اس با نمایشگر تمام‌صفحه و دوربین دوگانه

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی رسمی هواوی اینجوی ۷ اس با نمایشگر تمام‌صفحه و دوربین دوگانه

طی مراسمی که در شهر "شی آن" کشور چین برگزار شد، شرکت هواوی رسما گوشی اینجوی 7 اس خود را معرفی کرد. در این نوشتار به بررسی امکانات، مشخصات و همچنین قیمت این محصول می پردازیم.

گوشی جدید هواوی که به صفحه نمایش 5.65 اینچی با وضوح 1080*2160 و نسبت 18:9 مجهز می باشد، از قابلیت های متعددی نظیر ژست های حرکت و ثبت اسکرین شات با سه انگشت نیز پشتیبانی می کند. این گوشی که بازار اقتصادی و جوانان را هدف قرار داده است، اندازه یکسانی با آیفون 4.7 اینچی اپل دارد؛ هواوی صفحه نمایش 5.65 اینچی این گوشی را در بدنه ای با ابعاد 150.1 در 72.05 در 7.45 میلی متر جای داده است.

مدیریت و پردازش اطلاعات در این گوشی بر عهده تراشه کایرین 659 با پردازنده ی هشت هسته ای می باشد. دوربین دوگانه پشتی با سنسور های 13و2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز امکان ثبت تصاویر با کیفیت را برای کاربران فراهم می کند. همچنین نیروی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 3هزار میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

یکی دیگر از نکات جالب این محصول، طراحی سه مرحله ای آنتن، سنسور اثر انگشت پشتی و همچنین سیستم تشخیص چهره (که بعد از دریافت آپدیت فعال می شود) می باشد. سیستم نرم افزاری این دستگاه اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 می باشد.

از تاریخ 22 دسامبر (1دی)، ارزان ترین گوشی تمام صفحه هواوی در چهار رنگ آبی، مشکی، طلایی و صورتی به فروش می رسد. مدل اول که با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود، 266 دلار می باشد و مدل دیگر که 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد، با قیمت 256 دلار به فروش می رسد.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.