پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی جدیدترین مادربردهای بایواستار در سال ۲۰۲۰

پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی جدیدترین مادربردهای بایواستار در سال ۲۰۲۰

معرفی جدیدترین مادربردهای بایواستار در سال 2020

شرکت BIOSTAR، یکی از مطرح‌ترین برند‌ها در زمینه تولید قطعات مختلف کامپیوتر، از جدیدترین مادربرد‌های خود با نام‌های تجاری A520MH V6.1 و B550MH V6.1 رونمایی کرد.

 

خرید مادربردهای بایواستار

 

خرید اقساطی مادربردهای بایواستار

 

بایواستار در طراحی و ساخت این مادربرد‌ها از آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌های خود بهره برده و آن‌ها را طوری طراحی کرده که سازگاری کامل با پردازنده‌های AMD Ryzen داشته باشند. مادربرد‌های A520MH V6.1 و B550MH V6.1 جزو مناسب‌ترین گزینه‌‌ها برای کار‌های اداری و استفاده عمومی هستند.

مادربرد B550MH V6.1
این مادربرد‌ از تکنولوژی‌های نوین بایواستار بهره می‌برد و بر پایۀ معماری AMD B550 طراحی شده است. مادربرد B550MH V6.1 که از نوع Micro-ATX بوده و از PCIe 4.0 با قابلیت پشتیبانی از 16 گیگاترانسفر بر ثانیه بهره می‌برد. این مادربرد تا 64 گیگابایت RAM از نوع DDR4 را پشتیبانی می‌کند و از ارایش دو کانالۀ DIMM استفاده می‌کند. سرعت کلاک RAM نیز قابلیت افزایش تا 4933 مگاهرتز را دارد.

مادربرد B550MH V6.1 دارای PCIe M.2 4.0 بوده که با حفظ زمان تأخیر پایین تا دو برابر پهنای باند سریع‌تری نسبت به PCIe M.2 3.0 ارائه می‌دهد. با وجود USB 3.2 Gen 1 نیز امکان انتقال داده‌ها با سرعت 5 گیگابایت بر ثانیه فراهم شده است.

این مادربرد از تمامی نسخه‌های قبلی USB پشتیبانی می‌کند و بنابر‌این هیچ نگرانی بابت پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی USB وجود نخواهد داشت. با وجود SATA III و سرعت شش گیگابایت بر ثانیه‌ای آن، کار انتقال داده‌ها در مقایسه با SATA 3G تا 2 برابر سریع‌تر شده است.

مادربرد A520MH V6.1
این مادربرد نیز بر پایۀ معماری AMD B550 طراحی شده و امکان استفاده از جدیدترین پردازنده‌های شرکت AMD را فراهم می‌کند. Micro-ATX بودن مادربرد A520MH V6.1، آن‌را تبدیل به گزینۀ مناسبی برای افراد علاقمند به اسمبل کامپیوتر در اندازۀ کوچک می‌کند. این مادربرد از آرایش دو کاناله DIMM استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند تا 64 گیگابایت RAM از نوع DDR4 به این مادربرد متصل کنند و سرعت کلاک آن‌را تا 4933 مگاهرتز افزایش دهند.

بایواستار با استفاده از PCIe M.2 و سرعت 32 گیگابایت بر ثانیه‌ای آن این مادربرد را تا 5 برابر سریع‌تر از مادربرد‌های مشابه که دارای SATA III با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه هستند، کرده است. با وجود تکنولوژی A.I Fan، اندازه گیری دمای کامپیوتر به صورت خودکار انجام می‌شود و در دما‌های معین، فن‌های کامپیوتر به صورت خودکار شروع به فعالیت می‌کنند. مادربرد A520MH V6.1 از PCIe 3.0 با Bit rate به سرعت 8 گیگاترانسفر بهره می‌برد.

مادربرد‌های A520MH V6.1 و B550MH V6.1 در I/O خود دارای 1 پورت PS/2 برای کیبورد، 1 پورت PS/2 برای موس، 1 پورت HDMI 4K برای انتقال تصاویر با کیفیت بالا، 1 پورت VGA به همراه 1 پورت LAN که از چیپست Realtek RTL8111H استفاده می‌کند، هستند.

این مادربرد‌ها همچنین از 4 پورت USB 3.2 و 2 پورت USB 2.0 و 3 جک صدا که مجهز به تکنولوژی 7.1 کاناله ALC887 هستند، بهره می‌برند. بایواستار در تولید این مادربرد‌ها از تکنولوژی Super LAN Surge Protection استفاده کرده است. به کمک این تکنولوژی، کامپیوتر دربرابر هرگونه خطر و آسیب ناشی از جریان‌های الکتریکی مقاوم خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.