پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

معایب و محاسن گوشی a۲۱s | گوشی اقتصادی سامسونگ

یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷

معایب و محاسن گوشی a۲۱s | گوشی اقتصادی سامسونگ

تجربه استفاده از یک گوشی توسط خریداران و بررسی نظرات آنها می تواند برای خرید گزینه مورد نظر بسیار مناسب باشد. سامسونگ در چند سال اخیر تلاش کرده است که با فروش گوشی های سری گلکسی A در رده های قیمتی مختلف کاربران را یاری کند تا برای انتخاب محصولی متناسب با نیاز خود به خوبی عمل کنند. بررسی معایب و محاسن گوشی a21s بیانگر این است که کاربر با انتخاب آن می تواند بخش زیادی از خواسته های خود را در خرید یک محصول میان رده با عملکرد فوق العاده برطرف نماید. با ما در آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی همراه باشید تا با معرفی کامل این محصول به بررسی مزایا و معایب گوشی a21s بپردازیم.

نوع ساخت گوشی a21s توسط سامسونگ به شکلی است که هنگام خرید آن کاربر از عملکرد فوق العاده دوربین این محصول و باتری قوی آن به خوبی می تواند احساس رضایت داشته باشد. در کنار محاسن گوشی a21s نوع ساخت این گوشی به شکلی است که ممکن است معایبی نیزه داشته باشد. از جمله معایب گوشی سامسونگ گلکسی a21s می توان به کند بودن شناسایی اثر انگشت در آن اشاره کرد. علاوه بر این کاربران حرفه‌ای نیز نسبت به صفحه نمایش این محصول حساسیت هایی دارند. 

مشخصات گوشی a21s

قبل از اینکه محاسن و معایب گوشی سامسونگ a21s را برای شما بیان کنیم، بهتر است به صورت مختصر مشخصات این محصول میان رده از سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم.

معایب و محاسن گوشی a21s

سامسونگ برای ساخت گوشی گلکسی a21s از یک نمایشگر PLS TFT استفاده کرده است. با توجه به اینکه این برند همواره برای ساخت گوشی های میان رده خود، روی به نصب صفحه نمایش امولد (AMOLED) آورده، انتظار زیادی نیست که در این محصول نیز از یک نمایشگر مناسب استفاده نماید. با این حال با بررسی نمایشگر TFT متوجه می‌شویم که بزرگترین ایراد گوشی a21s پایین بودن کیفیت صفحه نمایش آن است. علاوه بر این نوع ساخت گوشی سامسونگ a21s به شکلی است که از یک پردازنده Exynos 850 با فناوری هشت نانومتری بهره مند شده و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی آن قرار دارد. گوشی سامسونگ a21s از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره مند شده و 3 سنسور دیگر نیز کار ثبت تصاویر را انجام می‌دهند. سنسورهای 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق رنگ بر روی این گوشی نصب شده اند. علاوه بر این هنگام خرید گوشی گلکسی a21s متوجه می‌شوید که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن می‌تواند عملکردی مناسب از خود نشان دهد.

حال که با مشخصات گوشی گلکسی a21s آشنایی به دست آوردید، بهتر است به سراغ بررسی معایب و مزایای آن برویم.

نقد و بررسی طراحی و ظاهر گوشی گلکسی a21s

برای اطلاع از معایب و محاسن گوشی a21s بهتر است ابتدا به سراغ طراحی و کیفیت ساخت آن برویم. با خرید گوشی a21s متوجه می شوید که یک محصول با ظاهر زیبا و شیک انتخاب کرده اید.

معایب و محاسن گوشی a21s

اگر بخواهیم یکی از مزایای گوشی a21s را بیان کنیم، طراحی شیک و خوش‌ دست آن را میتوانیم در گام نخست نام ببریم. کاربر با خرید آن می تواند حس انتخاب یک اسمارت‌ فون میان رده با قیمت مناسب را تجربه کند. سامسونگ برای ساخت این گوشی از سوکت شارژ USB Type C استفاده کرده و جک ۳.۵ میلیمتری هندزفری را در ساخت آن مد نظر قرار داده است. از دیگر ویژگی‌ های مثبت و مزایای طراحی گوشی a21s می توان به اسکنر انگشت فیزیکی اشاره نمود. با وجود این که این اسکنر از عملکرد مطلوبی برخوردار است اما گاهی اوقات کاربران با مشکلاتی از قبیل تاخیر در شناسایی مواجه می‌شوند. در این بین عملکرد نسبتا کند اسکنر به عنوان یکی از معایب گوشی a21s می‌تواند عنوان شود. نوع ساخت این گوشی به شکلی است که سامسونگ از پلاستیک برای ساخت قاب پشتی بهره برده است. ظاهر براق این گوشی می‌تواند چشم هر کاربری را به خود جلب کند.

اگر بخواهیم یکی دیگر از معایب گوشی سامسونگ a21s را نام ببریم، کیفیت نه چندان بالای قاب پشتی آن را می توانیم عنوان کنیم.

معایب و محاسن گوشی a21s

این قاب مقاومت بسیار پایینی در برابر مواجهه با اشیا نوک تیز از خود نشان می دهد. بهترین روش برای مراقبت از صفحه نمایش گوشی سامسونگ a21s و قاب پشتی آن، خرید گلس و قاب با کیفیت خواهد بود. به همین علت توصیه می کنیم هنگام خرید آن در نخستین گام از یک گارد محافظ نیز بهره ببرید. این محصول از سامسونگ در رنگ های آبی، مشکی، سفید و قرمز به بازار عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی هایی که می تواند به عنوان یکی از مزایا و محاسن گوشی گلکسی a21s در طراحی و ساخت آن مدنظر قرار گیرد، پنل جلوی بسیار جذاب و زیبای آن خواهد بود. حاشیه های پنل صفحه نمایش با اندازه ۸۲.۸ از مساحت کلی شما را یاری می کند که از بخش زیادی از صفحه نمایش بتوانید استفاده کنید. اگر در یک جمع بندی کلی بخواهیم از لحاظ ظاهر و کیفیت ساخت، روی به بررسی گوشی گلکسی a21s بیاوریم، متوجه می شویم که با خرید آن می‌توانید حسی خوشایند تجربه نمایید.

بررسی معایب و محاسن گوشی a21s از نظر صفحه نمایش

اگر بخواهیم از نظر صفحه نمایش به بررسی معایب و محاسن گوشی گلکسی a21s بپردازیم، متوجه می شویم که این محصول در چند بخش می تواند کیفیت بالای خود را نشان دهد. گوشی گلکسی a21s به خوبی می‌تواند علاقه‌ مندان به گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ را راضی کند. اگر از جمله این افرادی به شمار می روید که به دنبال خرید یک محصول با حاشیه باریک هستید، انتخاب گوشی گلکسی a21s را به شما توصیه می‌کنیم.

معایب و محاسن گوشی a21s

پنل به کار رفته بر روی این گوشی به عنوان نمایشگر با سایز ۶.۵ اینچ انتخاب شده است. این پنل از نوع PLS TFT انتخاب شده و تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل در اینچی را به ما نشان می دهد. اگر بخواهیم این قابلیت گوشی گلکسی a21s را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که عملکردی نسبتا معمولی خواهد داشت. پنل‌ های TFT به عنوان نوعی از ارزانترین پنل ها در بازار شناخته می شوند. به همین علت با بررسی معایب و محاسن گوشی a21s از نظر صفحه نمایش به این نکته برخورد خواهیم کرد که یک نقطه ضعف نسبتا بزرگ بر روی آن قرار دارد. با وجود تراکم پیکسلی نسبتا پایین و رزولوشن نامناسب این گوشی، محتوایی که ارائه می‌دهد کیفیت مناسبی دارد. کاربر با خرید گوشی گلکسی a21s، کیفیت نمایشگر آن را می‌تواند قابل قبول عنوان کند.

افرادی که در زمینه صفحه نمایش حساسیت بالایی به خرج می‌دهند، نباید به سراغ خرید گلکسی a21s بروند. این صفحه‌ نمایش کنتراست و شادابی قابل‌ قبولی خواهد داشت. با این حال لازم است بدانید که یکی دیگر از معایب گوشی گلکسی a21s، مقاومت بسیار پایین صفحه نمایش آن در مواجهه با اشیا نوک تیز است. اگر دقت کافی در نگهداری از گوشی‌های هوشمند را به خرج نمی‌دهید باید بدانید که این محصول همواره در معرض افتادن خط و خراش بر روی صفحه نمایش قرار دارد.

نقد و بررسی سیستم عامل گلکسی a21s

محاسن و معایب گوشی گلکسی a21s را که مرور می‌کنیم متوجه می‌شویم که کاربر برای انجام کارهای ساده و استفاده از اپلیکیشن های مختلف نیز هیچگونه مشکلی نخواهد داشت. همانگونه که می دانید در ماه می سال ۲۰۲۰ معرفی گوشی a21s توسط سامسونگ نشان داد که این برند یک محصول مجهز به جدیدترین نسخه سیستم عامل یعنی اندروید ۱۰ را روانه بازار می‌کند.

معایب و محاسن گوشی a21s

یک رابط کاربری ساده و کاربردی به عنوان پیش فرض بر روی گوشی گلکسی a21s قرار دارد. این رابط در مقایسه با نسخه‌های گذشته عملکردی بهینه تر از خود نشان خواهد داد. اگر بخواهیم یکی از مزایا و محاسن گوشی a21s را عنوان کنیم، عملکرد بهتر رابط کاربری در مقایسه با گوشی های نسل گذشته را می توانیم نام ببریم. از دیگر ویژگی‌ های مثبت طراحی و ساخت این گوشی می‌توان به عملکرد روان نرم افزار آن اشاره نمود. کاربر با خرید گوشی گلکسی a21s هیچگونه تاخیر یا لگ را از آن مشاهده نخواهد کرد. با این حال هنگامی که سخت افزار های گوشی گلکسی a21s مانند حافظه داخلی و رم و همچنین پردازنده تحت فشار قرار گیرند، ممکن است با کندی عملکرد مواجه شوید.

با وجود اینکه هنگام استفاده سنگین از گوشی گلکسی a21s ممکن است تاخیر و کندی عملکرد از آن مشاهده نمایید ولی برای انجام کارهای ساده مانند به کارگیری اپلیکیشن های اینستاگرام و تلگرام، وب گردی و تماشای فیلم هیچ مشکلی نخواهید داشت. توصیه ما به شما این است که برای رهایی از معایب گوشی گلکسی a21s در خصوص عملکرد کند آن، به هیچ عنوان سخت افزارهای این محصول را تحت فشار قرار ندهید. سامسونگ تلاش کرده است با به روزرسانی رابط کاربری مشکلات امنیتی و کندی عملکرد محصول خود را کاهش دهد. لازم به ذکر است که نوع کاربری شما نیز می‌تواند در میزان رضایتمندی که از خرید گوشی a21s دارید، تاثیر فراوان بگذارد. اگر از جمله علاقه مندان به گوشی های میان رده سامسونگ با قیمت پایین هستید، خرید گلکسی a21s شما را یاری می کند تا برای انجام کارهای روزمره بتوانید از محصولی مناسب بهره مند شوید.

بررسی معایب و محاسن گوشی a21s از نظر سخت افزار

با بررسی معایب و مزایای گوشی a21s از نظر سخت افزاری می توانیم اطلاعات کامل تری در خصوص کیفیت این محصول به دست آوریم. سامسونگ هنگام تولید این گوشی میان رده خود از تراشه اگزینوس ۸۵۰ استفاده کرده است.

معایب و محاسن گوشی a21s

در ساخت این تراشه از فناوری 8 نانومتری کمک گرفته شده و یک پردازنده مرکزی 8 هسته ای بر روی آن قرار دارد. این پردازنده با هشت هسته پردازشگر مرکزی قادر است که برای کاربر فرکانس کاری بی نظیری را نشان دهد. علاوه بر این استفاده از پردازنده گرافیکی Mali_G52 نیز نشان می‌دهد که عملکردی نسبتا مناسب در این زمینه از گوشی سامسونگ مشاهده خواهیم نمود.

با توجه به نیاز کاربران، سامسونگ برای بروز گوشی a21s سعی کرده است رده های قیمتی مختلف را در نظر گیرد. به همین علت محصولاتی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت را تولید کرده است. علاوه بر این از نظر رم نیز 3 نسخه ارائه شده توسط سامسونگ می توانند کاربران را برای خرید گوشی مدنظر خود پشتیبانی نمایند. این محصول در نسخه ۳ گیگابایت، ۴ گیگابایت و 6 گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

یکی از نکات و معایب گوشی a21s عدم عملکرد مناسب در هنگام نصب حافظه جانبی است. توصیه ما به شما این است با توجه به پردازنده نه چندان قدرتمند این محصول به هیچ عنوان از حافظه جانبی استفاده نکنید. بخش زیادی از کاربران هنگام نصب حافظه جانبی بر روی گلکسی a21s متوجه شده‌اند که تأخیر و لگ در آن به وضوح مشاهده می شود. علاوه بر این ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات بر روی حافظه داخلی می‌تواند عملکرد این محصول را کند و با تأخیر همراه می کند. اگر به دنبال جلوگیری از ایجاد لگ و تاخیر در استفاده از گلکسی a21s هستید، توصیه ما به شما این است حافظه آن را به این عنوان بیش از حد نرمال پر نکنید.

بررسی معایب و محاسن دوربین گلکسی a21s

نقد و بررسی معایب و محاسن گوشی a21s از لحاظ دوربین اصلی و سلفی نیز می‌تواند نکات جالب توجهی به ما نشان دهد.

معایب و محاسن گوشی a21s

با بررسی این محصول می‌توان یکی از محاسن آن را کیفیت بالای دوربین اصلی نام برد. سامسونگ تلاش کرده است در قیاس با قیمت گوشی گلکسی a21s، از یک سنسور قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی برای افزایش کیفیت دوربین استفاده کند. این گوشی از 4 لنز پشتیبانی کرده و می‌تواند برای ثبت تصاویر پانوراما و پرتره به خوبی عملکرد خود را نشان دهد. دوربین اصلی قرار گرفته شده بر روی این گوشی هوشمند به عنوان یکی از مزایا و محاسن گوشی a21s قادر است روی به ضبط ویدیوهای Full HD بیاورد. این دوربین ویدیوها را با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ضبط خواهد کرد. علاوه بر این نوع چینش لنزهای دوربین به شکلی است که جذابیت بیشتری به طراحی و ساخت آن بخشیده‌اند. کاربر قادر است با استفاده از این گوشی برای ثبت تصاویر ماکرو، پرتره و عکس های معمولی در فضاهایی با نور مناسب به بهترین شکل عمل نماید. تصاویر ثبت شده جزئیات مناسبی را به شما نشان می دهند. این دوربین در فضاهایی با نور کم نیز به خوبی قادر است تصاویر رضایت بخشی را به ثبت برساند.

معایب و محاسن گوشی a21s

یکی دیگر از مزایای گوشی گلکسی a21s، دوربین سلفی آن به شمار می رود. این دوربین ۱۳ مگاپیکسلی از نوع واید می تواند برای ثبت تصاویر سلفی پرتره به بهترین وجه، کیفیت غیرقابل انکار خود را به کاربر نشان دهد. علاوه بر این می توانید برای ثبت ویدیوهای فول اچ دی، روی دوربین سلفی این محصول حساب ویژه‌ ای باز کنید.

در یک جمع بندی اگر بخواهیم از محاسن گوشی a21s گزینه ای خاص را نام ببریم، کیفیت بالای دوربین اصلی و سلفی را در گام نخست می توانیم عنوان کنیم.

بررسی معایب و محاسن گوشی a21s از نظر باتری و شارژر

مزایا و معایب گوشی a21s از نظر باتری را که بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که سامسونگ در ساخت این محصول خود چند نکته اساسی را رعایت نکرده است. با وجود این که استفاده از باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این گوشی مد نظر قرار گرفته ولی شارژر ۱۵ واتی قرار گرفته شده در جعبه آن یکی از معایب گوشی a21s می‌تواند عنوان شود.

معایب و محاسن گوشی a21s

این گوشی با ظرفیت باتری مناسب شما را یاری خواهد کرد که یک بازه زمانی یک و نیم تا دو روزه را بتوانید مشغول به استفاده از آن باشید. با این حال یکی از سوالاتی که برای کاربران پیش خواهد آمد این است که چه مقدار زمان برای شارژ باتری گوشی a21s نیاز است. کمپانی سامسونگ با وجود اینکه یک باتری قدرتمند بر روی گوشی a21s قرار داده ولی از نظر شارژر عملکرد مناسبی نداشته و کیفیت مد نظر کاربران را در این بخش مشاهده نخواهید کرد. شارژر ۱۵ واتی قرار گرفته شده بر روی این محصول نشان می‌دهد که کاربر باید مدت زمان نسبتا زیادی برای شارژ مجدد این گوشی منتظر بماند. بازه زمانی ۱۰۰ دقیقه الی ۱۲۰ دقیقه ای را برای شارژ کامل گوشی a21s مدنظر داشته باشید.

مزایای گوشی گلکسی a21s

پس از معرفی کامل گوشی a21s و بررسی بخش های مختلف آن بهتر است به صورت تخصصی روی به معرفی مزایای این محصول بیاوریم.

طراحی زیبا

یکی از بزرگترین مزایای گوشی a21s، طراحی خاص آن به شمار می‌رود. سامسونگ برای این محصول خود تلاش کرده است در گام نخست شرایطی به کار ببرد که کاربر به هنگام مشاهده گلکسی a21s ترغیب به خرید آن شود. استفاده از طراحی با کیفیت و به کارگیری سنسورهای دوربین با شکل L به خوبی بیانگر این است که طراحی این محصول یکی از مزایای گوشی میان رده سامسونگ می تواند عنوان شود.

باتری قوی

یکی دیگر از مزایا و محاسن گوشی a21s، استفاده از باتری قدرتمند شمار می رود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری کاربر را یاری خواهد کرد که به راحتی بتواند تا ساعت ها روی به استفاده از این گوشی بیاورد.

دوربین با کیفیت مناسب

همانگونه که عنوان کردیم یکی از بزرگترین مزایای گوشی a21s، استفاده از دوربین با کیفیت محسوب می‌شود. سامسونگ برای ساخت این محصول خود مانند یک میان رده قدرتمند عمل کرده است. چهار سنسور قرار گرفته شده بر روی پنل پشتی کاربر را یاری خواهند کرد که برای ثبت تصاویر ماکرو و پرتره بتواند به خوبی عمل کند. دوربین سلفی این محصول نیز ۱۳ مگاپیکسل بوده که کیفیت خوبی خواهد داشت.

سیستم عامل نسخه جدید

با توجه به اینکه از گوشی گلکسی a21s در سال ۲۰۲۰ رونمایی شده است، کاربر با خرید آن می تواند از نسخه جدید سیستم‌ عامل سامسونگ بهرمند شود. این نسخه از سیستم‌ عامل را بر روی گوشی های بالارده سامسونگ مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این سامسونگ هنگام رونمایی از گلکسی a21s بیان کرد که به روزرسانی های امنیتی را نیز برای محصول خود ارائه می دهد.

معایب گوشی گلکسی a21s

در مقابل محاسن گوشی گلکسی a21s اگر بخواهیم به بررسی معایب این محصول از سامسونگ بپردازیم ممکن است گزینه های بیشتری پیش روی ما قرار گیرند. با بررسی معایب گوشی a21s متوجه می‌شویم که سامسونگ در ساخت آن بسیار کج سلیقگی به خرج داده است. برخی از معایب گوشی گلکسی a21s گزینه های زیر خواهند بود.

صفحه نمایش بی کیفیت از نوع PLS TFT

همانگونه که عنوان کردیم سامسونگ معمولا برای ساخت میان رده های خود، روی به نصب نمایشگر AMOLED می آورد. با این حال بررسی نظرات کارشناسان و افرادی که به صورت تخصصی از گوشی‌های هوشمند استفاده می کنند نشان می دهد که نمایشگر TFT از نظر کیفیت نسبت به نمایشگر امولد سطح به مراتب پایین تری دارد. اگر بخواهیم بزرگترین عیب و نقض گوشی a21s را عنوان کنیم، صفحه نمایش آن را نام خواهیم برد. در واقع سامسونگ از یک پنل ارزان قیمت برای این گوشی هوشمند خود استفاده کرده‌ است. این پنل رزولوشن بسیار پایینی داشته و تراکم پیکسلی آن نیز قابل قبول نیست. فراموش نکنید که به احتمال فراوان سامسونگ برای کاهش قیمت گوشی گلکسی a21s از این صفحه نمایش استفاده کرده است. به همین دلیل اگر در اثر بی احتیاطی صفحه نمایش ضربه ببیند یا کارایی خود را از دست بدهد، هزینه های زیادی برای تعویض آن پرداخت نخواهید کرد.

رابط کاربری کند، یکی از معایب گوشی a21s

یکی از بزرگترین معایب گوشی a21s، کند شدن آن در هنگام استفاده به شمار می رود. در واقع اگر بخواهیم مشکلات گوشی سامسونگ a21s را به عنوان کنیم، مشکل رابط کاربری کند آن را می توانیم نام ببریم. اگر حجم زیادی از داده ها را درون گوشی ذخیره کنید، عملکرد کندی از خود نشان خواهد داد. در مواقعی که با این مشکل مواجه می شوید بهتر است آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و داده های غیر ضروری را حذف کنید.

علاوه بر این گاهی اوقات کاربر مجبور به حذف اپلیکیشن های موجود بر روی گوشی نیز می شود. استفاده از یک تم ساده نیزه ممکن است گاهی اوقات سرعت گوشی شما را به چالش بکشاند.

اگر از جمله افرادی به شمار می‌روید که لانچرهای شخص ثالث را مورد استفاده قرار می دهید باید این قابلیت را نیز به فراموشی بسپارید.

برای رهایی از مشکل کند بودن گوشی گلکسی a21s، توصیه ما به شما به روزرسانی سیستم عامل آن خواهد بود. سعی کنید تمام اپلیکیشن ها را از طریق پلی استور به روزرسانی نمایید. چنانچه تمام مراحل را طی کرده و همچنان رابط کاربری مناسبی از گوشی خود مشاهده نمی کنید، بهتر است روی به ریست کردن هارد گوشی بیاورید. گاهی اوقات لازم است که برای رهایی از مشکل کار نکردن تاچ صفحه و کندی گوشی از یک متخصص کمک بگیرید.

مشکل کار نکردن تاچ اسکرین یکی از معایب گوشی a21s

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران با خرید گوشی a21s با آن مواجه می‌شوند، ضعیف بودن تاچ اسکرین به شمار می رود. بخش زیادی از خریداران a21s این گزارش را ارائه داده‌اند که هنگام برداشتن گلس، عملکرد این محصول بهتر شده است. انجام یک آپدیت ممکن است که مشکل تاچ اسکرین گوشی a21s را برطرف نماید. راه حل دیگر برای رهایی از مشکل کار نکردن صفحه نمایش و لمس آن، ریبوت کردن گوشی به شمار می‌رود. کاربر می‌تواند در حالت safe mode روی به بهینه سازی عملکرد گوشی بیاورد. برای رهایی از این مشکل گوشی a21s می توانید به طور موقت تمام اپلیکیشن های شخص ثالث را غیرفعال نمایید. سپس پس از ریبوت کردن دستگاه قادر هستید آن را به حالت اصلی برگردانید.

هنگ کردن گوشی هنگام نصب بازی

با بررسی معایب و محاسن گوشی a21s متوجه شدیم هنگام نصب بازی های سنگین این محصول میان رده از سامسونگ هنگ می کند. اگر مشغول به انجام بازی های سنگین با استفاده از گوشی a21s شوید، متوجه خواهید شد که پس از گذشت ۱۵ دقیقه به شدت داغ می شود. کاربر در این شرایط با لگ و هنگی گوشی مواجه شده و باید برای عملکرد روان تر محصول چند دقیقه منتظر بماند. توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان برای استفاده از گوشی a21s، روی به خرید کارت حافظه جانبی نیاورید.

قاب پلاستیکی یکی دیگر از معایب گوشی a21s

علیرغم اینکه یکی از مزایای گوشی a21s ظاهر براق قاب پشتی به شمار می‌رود ولی استفاده از پلاستیک موجب پایین آوردن مقاومت آن خواهد شد. در واقع یکی دیگر از معایب گوشی سامسونگ a21s، استفاده از پلاستیک برای قاب پشتی محسوب می‌شود. به همین علت توصیه ما به شما این است به محض خرید گوشی a21s روی به انتخاب یک قاب و محافظ با کیفیت بیاورید.

مشکل دیر شارژ شدن باتری

پایین بودن سرعت شارژ یکی دیگر از معایب گوشی a21s می‌تواند عنوان شود. چنانچه از این گوشی استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که شارژر ۱۵ واتی سرعت بالایی برای شارژ باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نخواهد داشت. کاربر باید مدت زمان نسبتا زیادی برای شارژ این محصول منتظر بماند. برای رفع مشکل دیر شارژ شدن گوشی بهتر است برخی از قابلیت ها را غیرفعال کنید. به عنوان مثال اگر به وی پی ان نیاز ندارید، غیر فعال کردن آن سرعت شارژ محصول را افزایش می دهد. علاوه بر این استفاده از اپلیکیشن هایی که در پس زمینه فعال هستند نیز موجب خالی شدن شارژ باتری خواهد شد. به همین علت سعی کنید اپلیکیشن های مورد نظر خود را از پلی استور دانلود کرده و روی به نصب آن ها بیاورید. اگر سرعت شارژ باتری a21s همچنان پایین بود بهتر است داده تلفن همراه را خاموش کنید. پاک کردن داده های حافظه پنهان و همچنین غیر فعال سازی اپلیکیشن های مختلف نیز موجب رفع این مشکل خواهد شد.

مشکل بلوتوث از معایب گوشی a21s

با بررسی مزایا و معایب گوشی a21s متوجه می شویم عدم اتصال بلوتوث یکی دیگر از معایب و مشکلات این میان رده سامسونگ می تواند بیان شود. برای رهایی از مشکل بلوتوث گوشی a21s بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید. ابتدا دستگاه بلوتوثی مورد نظر که قصد اتصال به آن را دارید سعی کنید در فاصله حدود ۱۰ متری قرار دهید.

علاوه بر این فعال سازی قابلیت Bluetooth Visibility شما را یاری خواهد کرد که به رفع این مشکل بپردازید. این گزینه را می توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات بلوتوث مشاهده کرده و آن را فعال نمایید. اگر در هنگام برقراری ارتباط به یک گوشی همچنان مشکل عدم اتصال را مشاهده می کنید، بهتر است از یک دستگاه دیگر کمک بگیرید تا اطمینان حاصل نمایید که ایراد از گوشی شما است.

مشکل داغ شدن گوشی a21s

یکی دیگر از معایب گوشی a21s، داغ شدن آن به هنگام استفاده خواهد بود. بخش زیادی از کاربران گزارش داده اند که هنگام انجام بازی و استفاده از اپلیکیشن های مختلف پنل پشتی گوشی داغ می شود. برای رفع این مشکل چند راهکار را می توانید مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال در آوردن قاب گوشی هنگام شارژ شدن از جمله نکات مهم در این زمینه شناخته می شود. علاوه بر این به هیچ عنوان هنگامی که گوشی در حال شارژ شدن است، روی به استفاده از آن نیاورید. سعی کنید با استفاده از شارژر اصلی، گوشی گلکسی a21s را شارژ نمایید.

انجام بازی های سنگین و استفاده مداوم از گوشی از دیگر مواردی به شمار می‌روند که موجب داغ شدن گوشی a21s خواهند شد.

به روزرسانی مرتبه اپلیکیشن ها و حذف اپلیکیشن های شخص ثالث می تواند شما را یاری کند تا روی به برطرف کردن این مشکل بیاورید.

جمع بندی

بررسی معایب و معادن گوشی a21s نشان داد که سامسونگ با وجود قیمت گذاری مناسب این محصول خود در بخش‌هایی از آن نتوانسته است رضایت کاربران را جلب کند. مزایای گوشی a21s در مقابل معایب ساخت آن می‌توانند شکست را پذیرا باشند. با این حال بدون تردید قیمت گذاری مناسب این محصول و همچنین کیفیت بالای دوربین می تواند هر کاربری را ترغیب کند تا روی به انتخاب آن بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت گوشی a21s و خرید این محصول می توانید از خدمات ارائه شده در سایت فروشگاهی آترامارت استفاده نمایید.

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.