پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

مدیاتک تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ با پشتیبانی از سنسورهای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را معرفی کرد

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵

مدیاتک تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ با پشتیبانی از سنسورهای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را معرفی کرد

مدیاتک تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ با پشتیبانی از سنسورهای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را معرفی کرد

تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک با ۸ هسته پردازشی و با پشتیبانی از رم LPDDR5 رونمایی شد. در چند وقت اخیر شرکت مدیاتک به خوبی توانسته است فعالیت خود را در بازار تراشه ها بیشتر کند. حالا نیز این برند با رونمایی از چیپ جدید خود با نام دایمنسیتی ۷۰۵۰ محصولی فوق العاده با پشتیبانی از سنسورهای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را در اختیار شرکت های تولید کننده گوشی‌ های هوشمند قرار داده است. این تراشه با لیتوگرافی ۶ نانومتری و با مجهز شدن به 8 هسته پردازشی قادر به ارائه عملکردی فوق العاده خواهد بود. شرکت مدیاتک در یک ماه اخیر توانسته است چندین تراشه جدید را برای گوشی های میان رده و بالا رده روانه بازار نماید.
برای نخستین‌ بار تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۵۰ بر روی گوشی هوشمند ریلمی ۱۱ قرار خواهد گرفت.

مشخصات تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ شرکت مدیاتک

تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ شرکت مدیاتک با پشتیبانی از وای فای ۶ می تواند یک محصول رده بالا برای گوشی های هوشمند باشد. با بررسی نوع طراحی و ساخت این چیپ می توان مشاهده کرد که شباهت بسیار زیادی با محصول عرضه شده توسط مدیاتک یعنی دایمنسیتی ۱۰۸۰ خواهد داشت.

بنابر گزارش هایی که ارائه شده است، این پردازنده با عملکرد بی نظیر از 6 هسته Cortex A55 با حداکثر فرکانس ۲ گیگاهرتز و همچنین دو هسته Cortex A78 با حداکثر فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز بهره مند شده و به واسطه بهره گیری از پردازنده گرافیکی Mali_G68 MC4 قادر است که از گوشی های پرچمدار به بهترین شکل پشتیبانی کند.
از جمله ویژگی‌ های تراشه ارائه شده توسط مدیاتک می‌ توان به پشتیبانی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره نمود. برندهای مختلف به خوبی با درک نیازهای کاربران این تراشه را بر روی گوشی هوشمند خود قرار داده و به کاربر امکان فیلمبرداری 4K را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه می دهد. این پایان کار نیست و سیستم قرار گرفته شده بر روی چیپست ارائه شده توسط مدیاتک می تواند با نرخ نوسازی ۱۲۰ متری نیز سازگاری کاملی نشان دهد.
از دیگر مشخصات تراشه مدیاتک Dimensity 7050 می‌ توان به پشتیبانی از حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 اشاره نمود. این حافظه ذخیره سازی می تواند بر روی گوشی های میان رده، سرعت کارکرد را به میزان قابل توجهی بالاتر ببرد.
اگر بخواهیم به سایر مشخصات پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۵۰ اشاره کنیم، می‌ توانیم به قابلیت پشتیبانی از نسخه ۵.۲ بلوتوث اشاره نماییم. علاوه بر این گوشی هایی که مجهز به این تراشه می شوند، می توانند بر روی هر دو سیم کارت خود به صورت همزمان اینترنت 5G را در اختیار داشته باشند.
مدیاتک ویژگی های دیگری را برای ساخت تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ در نظر گرفته است. به عنوان مثال با هدف بهبود تجربه گیمینگ از فناوری صرفه جویی در انرژی می توان بهره برد. حالت HSR 5G علاوه بر این درباره صرفه جویی از انرژی نیز کاربرد خود را نشان خواهد داد. هنگامی که قصد استفاده از Hotspot را دارید، می توان با بهره گیری از این حالت تا میزان قابل توجهی صرفه جویی در انرژی را انجام داد. این پردازنده به واسطه بهره گیری از جدیدترین سیستم های ماهواره ای ناوبری نیز شما را یاری می کند تا از فناوری GPS نیز بهترین عملکرد را دریافت نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.