پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AOC Q۲۷G۱۰E با پنل IPS ۲K و نرخ تازه سازی ۱۸۰ هرتز رونمایی شد

یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AOC Q۲۷G۱۰E با پنل IPS ۲K و نرخ تازه سازی ۱۸۰ هرتز رونمایی شد

AOC مانیتور گیمینگ 27 اینچی جدید Q27G10E را معرفی کرده است. AOC Q27G10E مطابق با نام خود، دارای یک پنل 27 اینچی با ویژگی‌هایی است که برای یک تجربه بازی همه جانبه طراحی شده است.

مشخصات مانیتور AOC Q27G10E:

Q27G10E دارای اندازه صفحه نمایش 27 اینچی است که از فناوری IPS برای تصاویری خیره کننده استفاده می کند. با روشنایی 300 نیت و نسبت کنتراست 1000:1، گیمرها می توانند انتظار گرافیک واضح و پر جنب و جوش داشته باشند. زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه GtG تضمین می‌ کند که دنباله‌ های اکشن دقیقاً نمایش داده می‌ شوند، در حالی که زوایای دید گسترده 178°/178° یک تجربه تماشای فراگیر را تضمین می‌ کند.

این مانیتور با حداکثر رزولوشن 2560×1440@180 هرتز، از 1.07 میلیارد رنگ نمایشگر پشتیبانی می کند که 100 درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد. دقت رنگ، با کالیبراسیون ΔE<2 (متوسط)، تصاویری واقعی را برای یک محیط بازی بهینه تضمین می کند. AOC از فناوری نرخ نوسازی متغیر و AMD FreeSync Premium برای کاهش پارگی تصویر استفاده کرده است. 

این مانیتور برای از بین بردن پارگی صفحه و موتور HDR برای سیاهی های عمیق تر و سفیدهای روشن تر مجهز به فناوری Adaptive-Sync شده است. همچنین دارای رابط های HDMI 2.0 (HDR) x 2، DP 1.4 (HDR) و رابط های خروجی صدا است. استاندارد VESA DDC2B/CI و ساپورت دیواری VESA 100mm×100mm انعطاف پذیری را در راه اندازی فراهم می کند. این پایه از عملکرد شیب پشتیبانی می کند. 

این مانیتور همچنین به ویژگی‌ هایی مانند حالت‌ های FPS/RTS، خط تیراندازی بازی برای تیراندازی دقیق و کنترل میدان تاریک برای شناسایی دشمنان در شرایط کم نور مجهز است. دارای فناوری تاری کم حرکت MBR، شمارنده فریم و نرم افزار تنظیم G-Menu است.

در حال حاضر، مانیتور در وب سایت چینی این برند فهرست شده است. مشخص نیست که AOC Q27G10E چه زمانی در خارج از چین به فروش می رسد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.