پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مانیتور جدید EIZO برای علاقه مندان به عکاسی و ویرایش ویدیو

یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

مانیتور جدید EIZO برای علاقه مندان به عکاسی و ویرایش ویدیو

کمپانی EIZO از مانیتور جدید خود رونمایی کرد. این مانیتور با نام ColorEdge CS2731 یک مانیتور 27 اینچی می باشد و مناسب برای علاقه مندان به عکاسی، تصویربرداری و ویرایش ویدیو طراحی شده است. کمپانی EIZO همچنین عنوان نموده است که در واقع این مانیتور جایگزین مدل ColorEdge CS2730 گردیده است و از امکانات خوبی بهره خواهد برد. در ادامه به معرفی مختصری در مورد این  محصول می پردازیم .

اول از همه باید به این نکته اشاره کنیم که این مانیتور در واقع اولین مانیتور از سری ColorEdge با بهره مندی از درگاه  USB Type-C می باشد  که این درگاه USB امکان ارسال ویدیو و نمایش ویدیو را با سرعت بیشتری در اختیار کاربران خواهد گذاشت که در این زمینه کاربران شاهد عملکرد بسیار خوبی خواهند بود .

در مورد صفحه نمایش 27 اینچی این مانیتور باید گفت که از کیفیت رزولوشن 1460×2560 بهره مند گردیده است و تصاویر را با کیفیت و وضوح بالایی به نمایش خواهد گذاشت. این مانیتور جدید از طیف وسیعی از رنگ ها از جمله پشتیبانی از 99 درصد رنگ های Adobe RGB بهره مند است. همچنین این نمایشگر از نمایش تصویر یکپارچه ای برخوردار می باشد و تصاویر بسیار پایدار و شفاف را به کاربران ارائه خواهد نمود.

همچنین این مانیتور ColorEdge CS2731 مجهز به نرم افزار مدیریت رنگ ColorNavigator 7 EIZO گردیده است بنابراین کاربران می توانند به طور منظم کالیبراسیون و کیفیت تصویر را مدیریت نمایند. از سوی دیگر این مانیتور از نرم افزار Quick Color Match EIZO نیز برای فرایند تطبیق رنگ روی صفحه چاپی را فقط در چند مرحله ساده بهره گرفته است .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.