پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مادربرد BIOSTAR H۳۱۰MHG، ارزان قیمت اما با کارایی بالا

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

مادربرد BIOSTAR H۳۱۰MHG، ارزان قیمت اما با کارایی بالا

مادربرد BIOSTAR H310MHG ، ارزان قیمت اما با کارایی بالا
کمپانی معروف "بایواستار" به تازگی از یک مادربرد میان قیمت و اقتصادی جدید موسوم به BIOSTAR H310MHG رونمایی کرد؛ که به معرفی مختصر این مادربرد اقتصادی جدید این شرکت خواهیم پرداخت.

 

بایواستار H310MHG  میزبان اینتل
بایوستار مادربرد BIOSTAR H310MHG را مجهز به چیپست H310 با بهره مندی از سوکت LGA 1151 نموده است که در واقع میزبان خوبی برای  CPUهای نسل 8 و 9 اینتل خواهد بود. مادربرد کوچک H310MHG در فرم Micro-ATX تولید شده است و می تواند در 2 اسلات با حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز بهره مند گردد. همچنین باید گفت که  مادربرد H310MHG  مجهز به UEFI BIOS گرافیکی بوده و خوشبختانه در حد و اندازه خود از امکانات مناسبی برخوردار می باشد.

سایر امکانات BIOSTAR H310MHG
در ادامه باید گفت کهBIOSTAR H310MHG  از یک اسلات سالید PCIe M.2 نیز بهره گرفته است تا 10 گیگابیت در ثانیه، پهنای باند را در اختیار کاربران قرار دهد که در واقع 1.6 برابر سریعتر از یک سالید SATA III می باشد. همچنین بایواستار برای این مادربرد کنترلر شبکه ی Realtek RTL8111H را در نظر گرفته است تا به وسیله آن سرعت تا 1000 مگابیت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار دهد که در نوع خود بسیار مناسب می باشد. در کنار این امکانات این محصول به سریعترین درگاه خارجی یعنی رابط USB 3.1 Gen 1 با پهنای باند 5 گیگابیت در ثانیه مجهز گردیده است .

اسمبل یک سیستم خوش قیمت
 نهایتا باید گفت که BIOSTAR H310MHG برای  CPUهای پرچمدار نظیر Core i9 توصیه نمی کنیم، اما  این مادربرد جذاب می تواند برای اسمبل یک سیستم میان قیمت، با کارایی بالا بسیار مناسب و معقولانه باشد.

برای دیدن قیمت انواع مادربردهای بایوستار اینجا کلیک نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.