پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

فوجی و معرفی دوربینی برای سلفی های کلوزآپ هنری

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

فوجی و معرفی دوربینی برای سلفی های کلوزآپ هنری

فوجی و معرفی دوربینی برای سلفی های کلوزآپ هنری
اینستااکس مینی 11


فوجی فیلم به تازگی دوربین عکاسی چاپ سریعی معرفی کرده است که با آن می توانید عکس های سلفی از نمای نزدیک بگیرید. این برند همان طور که وعده داده بود آخرین مدل دوربین چاپ سریع خود را در کنار آداپتور بدون آینه تی ایکس 4 را معرفی کرد.

 

فروش دوربین عکاسی

 

فروش اقساطی دوربین عکاسی 

 

دوربین Instax Mini 11 یک دوربین سهل الاستفاده است که شباهت زیادی به برادر بزرگترش، همان نسخۀ مینی 9 پرطرفدار، دارد با این تفاوت که پیچیدگی های کمی به آن اضافه شده و در پنج رنگ شاد و فانتزی آبی صورتی، آبی آسمانی، خاکستری زغالی، سفید یخی و بنفش یاسی آمده است.

همان طور که گفتیم اینستااکس مینی 11 نسبت به برادر بزرگترش تغییراتی کرده و آن دکمۀ قابل تبدیل شاتر در قالب دو برچسب مختلف است که امکان شخصی سازی ظاهر دوربین را برای کاربر مهیا می کند. همچنین در مقایسه با مینی 9، این دوربین کمی انحنای بیشتر در قسمت گوشه ها دارد و ظاهر آن به نظر مدرن تر و زیباتر است.

سلفی هنری
گل سرسبد قابلیت های اینستااکس مینی 11 حالت جدید عکاسی سلفی آن است. با وجود آنکه آینۀ سلفی مینی 9 در مینی 11 همچنان حفظ شده است اما باز برای کادربندی عکس ها و شات های سلفی، آینۀ دیگری در مقابل لنز جلو قرار داده شده است. حالت جدید سلفی را می توان با کشیدن اهرم لنز تا حدی که نشانگر «حالت سلفی» ظاهر شود فعال کرد. قابلیت سلفی دوربین جدید فوجی همچنین برای عکاسی از سوژه ها در فاصلۀ نزدیک نیز کاربرد دارد زیرا مسافت فوکوس کردن را تا 0/3 میلیمتر کاهش می دهد.

نوردهی خودکار قابلیت دیگری است که دوربین اینستااکس مینی 11 فوجی فیلم بدان مجهز است که وظیفۀ آن تنظیم خودکار سرعت شاتر و خروجی فلاش برای بهبود نور محیط است. این حالت در مینی 9 از طریق دکمۀ مخصوصی فعال می شد که همیشه عالی به نظر نمی رسید.

هر چند تغییرات یاد شده بر روی کاغذ کوچک و جزئی به نظر می رسند اما همین دو عامل دوربین چاپ سریع اینستااکس مینی 11 فوجی فیلم را تا کنون تبدیل به رقیب قدرتمندی کرده است تا عنوان بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع را از آن خود کند ضمن اینکه همچنان شکل و ظاهر فانتزی خود را حفظ کرده و کار با آن هم راحت است.

اینستااکس مینی 11 از اوایل ماه مارس به قیمت 70 دلار در آمریکا، 70 پوند در انگلیس و 109 دلار استرالیا وارد بازار می شود.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.