پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

عرضه Iphone ۶c و Apple watch۲ در فروردین ماه

یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

عرضه Iphone ۶c و Apple watch۲ در فروردین ماه

      ما امسال شاهد رونمایی های شگفت انگیزی از محصولات اپل (در تمامی حوزه های آیفون، مک بوک، آی پد) خواهیم بود. با این وجود مطمئن باشید اپل محصولاتی دیگر را برای عرضه و رونمایی برای بهار سال آینده نگه داشته است . اپل امسال مک بوک 12 اینچی خارق العاده ، آیفونی که دارای معماری فنی قدرتمند می باشد و همچنین ساعت خود را معرفی خواهد کرد. با این حال این کمپانی پیشرو در محصولات هوشمند پوشیدنی، محصولی جدید برای معرفی خواهد داشت . همچنین آیفون 6 ارزان تر 4 اینچی که پردازنده آن ضعیف تر خواهد بود، جزء محصولات بهار آینده ی این شرکت می باشد.


      همچنین با توجه به سیستم کلی اپل و با مشاهده آیفون 5c انتظار می رود، در این رده هم شاهد آیفونی با جنس بدنه پلاستیک ، دارای پردازنده هایی با قیمت تمام شده کمتر باشیم. به طور خلاصه شاهد دستگاهی خواهیم بود با مشخصات فنی بالاتر از 5s و پایین تر 6s که هم مشخصات محصولی جدید را در خود داشته باشد و از طرفی قیمتی مناسب و کمتر از پرچم داران اصلی کمپانی اپل بتواند در اختیار مشتریان خود قرار گیرد.
      همانطور که می دانید اینها خبرهای قطعی تایید شده از سوی کمپانی اپل نمی باشد و ما در آینده باید شاهد تغییرات و اخبار و اطلاعات جدید پیرامون این کمپانی پر حاشیه باشیم .

........................................................................................................................................................................................................................

 در ادامه با اخبار مرتبط آیفون نسل جدید با ما همراه باشید :

 

- بازگشت به عقب اپل 2016؛ آیفون 4 اینچی در راه است

 

- آیفون 7 ضد آب

 

- شارژ بیشتر آیفون با گجت هوشمند


 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.