پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

طراحی در کالیفرنیا، تولید در کره جنوبی!

سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

طراحی در کالیفرنیا، تولید در کره جنوبی!

دارندگان آیفون اگر به پشت بدنه گوشی خود نگاهی بیاندازند جمله «طراحی شده در کالیفرنیا، ساخته شده در چین» را خواهند دید.

به نظر می رسد این عبارت در ماه های آینده بر روی گوش های جدید اپل همچون آیفون 8 دستخوش تغییرات جدی شود، چراکه طبق گزارشات و اطلاعات درز شده نمایشگر آیفون بعدی که از فناوری OLED بهره خواهد برد و جزء کلیدی و بسیار مهم آن محسوب می شود قرار است در کره جنوبی ساخته شود. کشوری که تقریبا کل کسب و کار نمایشگر OLED دنیا را در اختیار دارد.

مدتی است بر اساس شایعه که در سایت های رسانه ای پخش شده است؛ سامسونگ دیسپلی بخش اعظم از نمایشگر OLED آیفون های آتی را که طبق برخی اظهارات به پنل تمام صفحه مجهز است تامین خواهد کرد.

گزارشات جدیدی که اخیرا در نشریه The Investor منتشر شده است سامسونگ دیسپلی با همراهی برخی تامین کنندگان اصلی؛ مونتاژ کل نمایشگرهای آیفون را انجام خواهند داد. همچنین بخش Samsung System LSI، واحد نیمه رسانایی که سنسورهای دوربین و چیپست تولید می کند نیز قرار است چیپ درایور نمایشگر آیفون بعدی را بسازد.

در ادامه دو شرکت STEMCO و LG Innotek چیپ مذکور را روی نوارهایی قرار می دهند که آن را به بوردهای مجتمع پرینت شده ی منعطفی متصل می کند. این بوردها نیز طبق توافقات صورت گرفته قرار است توسط سه شرکت کره ای به نام های  Interflex، BH و Samsung Electro-Mechanics ساخته شوند.

فعالیت های سامسونگ به اینجا منتهی نمی شود و به همراه SK Hynix چیپ های مموری آیفون را تامین خواهد کرد و تولید ماژول های دوربین مورد نیاز آیفون بعدی نیز به شرکت  LG Innotek محول شده است.

اگر تولید آیفون بعدی را با مهارت های اپل در طراحی به همراه دقت تکنولوژی و کیفیت تولید کره ای ها تلفیق نماییم در می یابیم آیفون بعدی هیجان انگیزتر و متفاوت تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.