پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

شیائومی می مکس ۳ به نمایشگر ۷ اینچی و دوربین دوگانه مجهز خواهد شد

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

شیائومی می مکس ۳ به نمایشگر ۷ اینچی و دوربین دوگانه مجهز خواهد شد

نسل جدید فبلت چینی ها، شیائومی می مکس 3 مجهز به یک نمایشگر 7 اینچی و نسبت ابعاد 18:9، یک دوربین دوگانه و یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

فبلت می مکس شیائومی که سال 2016 روانه بازار شده بود، به سرعت جای خود را در میان علاقه مندان به حوزه مالتی مدیا پیدا کرد. امسال نیز این شرکت، نسل جدید فبلت خود را تحت عنوان می مکس 2 با مشخصات فنی بهتر رونمایی کرد. حال اخبار جدید حکایت از این دارد که این شرکت چینی در حال کار بر روی سومین نسل فبلت خود با عنوان شیائومی می مکس 3 است.

با تقویت و بهبود مشخصات شیائومی می مکس 3، این دستگاه به طراحی دیوایس های امروزی نزدیک خواهد شد. پیش بینی می شود این گوشی با نمایشگر 7 اینچی عرضه شود که در میان فبلت ها، کمتر محصولی با چنین سایزی دیده بودیم. این نمایشگر بسیار بزرگ، از وضوح Full HD+ معادل 1080*2160 پیکسلی و نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد.

به احتمال زیاد، این فبلت به تراشه میان رده اسنپدراگون 660 کوالکام مجهز خواهد شد؛ در خصوص ظرفیت رم و حافظه داخلی این محصول هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. دوربین دوگانه مستقر بر روی قاب پشتی این گوشی، ترکیب آن را مانند دوربین دوگانه پشتی گوشی شیائومی می 6 کرده است. آخرین تصاویر منتشر شده از این گوشی، جایگاه ماژول دوربین دوگانه این محصول با یک فلاش LED را در بالاترین نقطه سمت چپ قاب پشتی نشان می دهد. این کمپانی به احتمال زیاد از یک سنسور وضوح بالا با یک سنسور عمق میدانی یا یک لنز عریض همراه با یک لنز تله فوتو در این قسمت استفاده می کند.

شیائومی می مکس 3 از یک باتری غول پیکر 5500 میلی آمپر ساعتی که از تکنولوژی Quick Charge 3.0 کوالکام نیز بهره می برد، برای تامین انرژی خود و همچنین کاهش زمان شارژ گوشی استفاده می کند. هنوز هیچ اطلاعاتی از نرم افزار استفاده شده در این فبلت منتشر نشده اما انتظار می رود می مکس 3 از رابط کاربری MIUI 9 بر پایه اندروید نوقا گوگل بهره ببرد. با در نظر گرفتن زمان معرفی نسل های گذشته گوشی های می مکس، اواسط سال 2018 میلادی زمان احتمالی عرضه این محصول خواهد بود.

به صورت خلاصه یادآوری کنیم که می مکس 2 از یک نمایشگر استاندارد 6.44 اینچی با وضوح Full HD معادل 1080*1920 پیکسلی بهره می برد. یک تراشه اسنپدراگون 625 و یک رم 4 گیگابایتی نیز در این محصول به کار رفته است. از سایر مشخصات این گوشی می توان به یک دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، اندروید 7.1.1 نوقا مبتنی بر رابط کاربری MIUI 8 و همچنین یک باتری قدرتمند 5300 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.