پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

شیائومی به زودی الترابوک جدید از سری Mi Notebook Air را رونمایی می کند

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

شیائومی به زودی الترابوک جدید از سری Mi Notebook Air را رونمایی می کند

این روزها خبرهای زیادی از کمپانی های چینی نظیر شیائومی و هواوی مبنی بر تولیدات جدید لپ تاپ به گوش می رسد و ظاهرا این کمپانی ها بخش اعظم تمرکز خود را بر روی الترابوک ها قرار داده اند. طی آخرین اطلاعاتی که پایگاه داده مشهور GeekBench منتشر نموده است، کمپانی "شیائومی" به زودی از الترابوک باریک و سبک خود از سری Mi Notebook Air رونمایی و روانه بازار خواهد نمود.

Mi Notebook Air شیائومی اولین بار در سال 2016 رونمایی شد و بعد از عرضه نیز با تقاضای مناسبی رو به رو گردید. کمپانی شیائومی نیز معمولا در طول این سالها، این محصولات را در چند نسخه محدود و تقریبا با سخت افزارهای به روز آنها را همیشه در برنامه تولید خود قرار داده است. اکنون پس از گذشت چندین سال، این محصولات هنوز به عنوان یک الترابوک نیمه حرفه ای در میان کاربران شناخته شده است. همانطوری که اشاره کردیم در اطلاعاتی که به تازگی در فضای مجازی منتشرشده است ، شیائومی در حال آماده سازی یک مدل جدید از لپ تاپ Mi Notebook Air می باشد که تصمیم دارد آن را به زودی راهی بازار نماید.

در مورد قطعات این الترابوک نیمه حرفه ای باید گفت که شیائومی برای آن پردازنده 4 هسته ای Intel Core i5-8265U را در نظر گرفته است. این دستگاه امتیاز 4412 را در تک هسته و 12414 را در چند هسته به نام خود ثبت کرده است. پردازنده  Intel Core i5-8265Uمی تواند فرکانس 1.8 الی 3.89 گیگاهرتز را در اختیار کاربران قرار دهد و باید گفت که این پردازنده از سری فوق کم مصرف اینتل می باشد. در نمونه ای که پایگاه GeekBench معرفی نموده است ظاهرا Mi Notebook Air از 8 گیگابایت حافظه رم نیز بهره خواهد برد. همچنین این لپ تاپ به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده تا امنیت اطلاعات کاربران را افزایش دهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.