پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سونی درایوهای SSD اکسترنال را با سرعتی بالا و قابلیت های ویژه معرفی کرد

چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

سونی درایوهای SSD اکسترنال را با سرعتی بالا و قابلیت های ویژه معرفی کرد

کمپانی سونی اخیرا از دو درایو SSD اکسترنال جدید خود با بهره مندی از سرعتی بسیار بالا از سری SL-M و سری SL-C را رونمایی کرد. این درایو های SSD  اکسترنال از ویژگی هایی همچون مقاومت و سختی فوق العاده، سرعت بالا، رمزگذاری سخت افزاری و ویژگی های نرم افزاری جدید بهره می برند، به این ترتیب می توان گفت که  عکاسان و فیلمبرداران می توانند با خیالی راحت از این محصول مفید بهره ببرند. در ادامه به معرفی مختصر این دو SSD می پردازیم.

ساختار این محصولات سری SL-M و سری SL-C  از یک آلومینیوم یکپارچه با ساختار ضد ضربه برخوردار گشته اند که به گفته این کمپانی کاربران  امنیت را در هنگام ذخیره سازی داده ها، احساس خواهند کرد. همچنین این دو درایو SSD  از قابلیت های ضد گردوغبار، ضد آب، ضد ضربه نیز برخوردارند. این دو محصول بسیار با دوام و مقاوم می باشند به طوریکه توان مقاومت در برابر فشاری تا حدود 6000 کیلوگرم و خم شدگی تا 2000 کیلوگرم را دارا می باشند ، به این معنی که کاربر نباید نگران هیچ چیز در راستای آسیب پذیری این دو محصول باشد.

دو درایو SSD اکسترنال سری SL-M و سری SL-C برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به پردازش داده های حجیم با سرعت بالاتر دارند همچون عکاسان، فیلمبرداران و سازندگانی بسیار مناسب می باشد.

از قابلیت های این درایو های SSD اکسترنال می توان به مواردی از قبیل بهره مندی از سرعت خواندن و نوشتن تا 1000 مگابایت در ثانیه اشاره نمود که سری SL-M دارای سرعت خواندن و نوشتن تا 1000 مگابایت در ثانیه خواهد بود در حالی که سری SL-C دارای سرعت خواندن 540 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 520  مگابایت در ثانیه می باشد. از طرفی سری SL-M  قادر به دستیابی به سرعت فوق العاده بالا با فن آوری NVMe SSD خواهد بود. سرعت فوق العاده بالای این دو درایو SSD اکسترنال روند کارهای حرفه ای را سریعتر خواهد کرد در نتیجه بسیار رضایت بخش تر خواهند بود. همچنین بهره مندی از سیستم رمزگذاری  قدرتمند سخت افزاری و نرم افزاری، امنیت دستگاه را افزایش می دهد و از اطلاعات کاربران محافظت خواهد نمود.

در مورد طراحی همانطور که قبلا اشاره نمودیم دارای یک ساختار آلومینیومی با ظاهری جذاب که از لغزندگی نیز جلوگیری خواهد نمود که این  طراحی ساده و زیبا با ترکیبی از رنگ  نقره ای و زرد برخوردار گردیده  است.

 باید اشاره کنیم که هر دو سری مجهز به  رابط USB 3.1 Gen 2 (USB Type-CTM) می باشند و قرار است سری SL-M و سری SL-C  با ظرفیت های ذخیره سازی 500 گیگابایتی، 1 ترابایت و2 ترابایت در تابستان 2019 در دسترس کاربران قرار گیرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.