پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سه لپ تاپ جدید از اپل به زودی رونمایی خواهد شد

شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

سه لپ تاپ جدید از اپل به زودی رونمایی خواهد شد

با توجه به عرضه انواع مدل های محبوب لپ تاپ و کاهش فروش تبلت شرکت اپل، این شرکت در تلاش است از طریق عرضه سه مدل جدید سهم خود را در بازار جهانی کماکان حفظ کند.

اپل قرار است ماه آینده و در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود از سه مدل جدید لپ تاپ مک بوک رونمایی کند. طبق اظهارنظر برخی منابع ؛ این لپ تاپ ها کاملا جدید خواهند بود در حالیکه برخی دیگر نیز معتقدند اپل صرفا قصد دارد برخی به روزرسانی ها را در مدل های فعلی لپ تاپ های خود به عمل آورد.

یکی از این سه مدل لپ تاپ مک بوک ۱۲ اینچی بوده و مجهز به پردازنده جدید اینتل است. یکی از مشکلات عمومی مک بوک ها عمر نه چندان بالای باتری است و لذا احتمالا اپل در مک بوک های تازه خود از پردازنده های جدید Kaby Lake اینتل بهره خواهد برد.

همچنین یک نسخه به روزشده از MacBook Pro نیز همراه با نسل هفتم پردازنده های اینتل رونمایی خواهد شد که طبق اطلاعات منتشر شده عمر باتری آن نیز بهینه شده است.

اما شاید مهم ترین خبر در این زمینه عرضه مدل کاملا به روزشده ای از مک بوک ایر باشد که ارزان قیمت ترین لپ تاپ تولیدی اپل در سال های اخیر بوده است. بسیاری فکر می کردند این لپ تاپ شانس چندانی برای موفقیت ندارد، اما ظاهرا استقبال خوب از آن در بازار باعث شده مدل تازه ای از مک بوک ایر هم طراحی و عرضه شود.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل از ۵ تا ۹ ژوئن برگزار شده و طی آن نسخه جدید سیستم عامل iOS که قرار است در آیفون ۸ به کار رود هم رونمایی خواهد شد. ممکن است طی این مراسم نسخه جدیدی از سیستم عامل MacOS هم در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.