پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سری جدید محصولات hp معرفی شد

یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

سری جدید محصولات hp معرفی شد
دستگاه PC معرفی شده نسبت به نسل قبل از خود، دارای کاهش 30 درصدی حجم می باشد، اما همچنان به قدرتمندی مابقی PC های نسل قبل از خود بوده و این سیستم از ویندوز 10 بهره برده است. 
 
All in one جدید، دارای یک صفحه نمایش 23.8  اینچ می باشد و قیمتی برابر با 700 دلار دارد، حاشیه بسیار کم این نمایشگر باعث شده کاربر حس کند در جلوی یک تلویزیون قرار دارد، و این نمایشگر باعث شده حاشیه‌ های آن از 26 میلی متر به 6.4 میلی متر کاهش پیدا کند. All in one جدید یک مدل دیگر هم دارد، که دارای نمایشگر 27 اینچی می باشد و قیمت آن برابر با 1000 دلار است. این مدل دارای Privacy Camera است، که این دوربین داخل یک جعبه از جنس پلاستیک قرار دارد و اگر به آن ضربه وارد کنید، از جای خود در آمده و می توانید از دوربین و میکروفون این ابزار استفاده کنید. با قرار دادن دوباره این ماژول در جای خود شما دیگر قادر به استفاده از میکروفون نخواهید بود، و اعلان آن از طریق ویندوز 10 به شما داده خواهد شد. All in one مورد نظر را می توان با مشخصات، پردازنده‌ Core i7 اینتل، کارت گرافیک انویدیا GT 930A، یک ترابایت حافظه‌ی SSHD، صفحه‌ی نمایش لمسی و دو بلندگوی Bang & Olufsen سفارش داد.
 
لپ‌تاپ‌های جدید سری x360 پاویلیون، در سه نسخه‌ی 11.6، 13.3 و 15.6 اینچی معرفی شده اند. نمونه های پایه برای این لپ تاپ ها از قیمت های  400، 500 و 730 دلاری برخوردار هستند. لپ تاپ های جدید HP، دارای طراحی جدیدی هستند که دست در موقع تایپ کردن، دارای یک جایگاه استراحت باشد و لولا های جدید طراحی شده باعث می شود، شما بتوانید از لپ تاپ خود به عنوان تبلت نیز بهره ببرید. طول عمر باتری این سری از لپ تاپ HP به بیش از 9 ساعت و 15 دقیقه افزایش یافته است. ضعیف‌ترین نسخه‌ی این لپ‌تاپ‌ها دارای نمایشگری با رزولوشن 1366x768، پردازنده‌ی N3710 اینتل، 4 گیگابایت حافظه‌ی رم، 500 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و نمایشگر 11.6 اینچی می باشند و ضخامتی برابر با دو سانتی متر دارند.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.