پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سامیانگ لنز ۱۴ میلی‌متری واید برای دوربین‌های فول‌فریم کانن را معرفی کرد

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

سامیانگ لنز ۱۴ میلی‌متری واید برای دوربین‌های فول‌فریم کانن را معرفی کرد

اولین لنز مجهز به فوکوس خودکار شرکت سامیانگ که مخصوص مانت دوربین‌های فول ‌فریم کانن تولید شده، رونمایی شد.

همواره بزرگترین کمبود لنزهای شرکت سامیانگ، عدم تجهیز به موتور فوکس خودکار بود؛ این شرکت کره ای که به تولید لنزهای باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه مشهور است، اکنون برای اولین بار از لنز مجهز به سیستم فوکوس خودکار خود برای دوربین فول‌ فریم کانن پرده برداری کرده است.

این لنز ۱۴ میلی‌متری و F2.8، از ترکیب ۱۵ المان در ۱۰ گروه ایجاد شده که شامل ۷ لنز اپتیک برای افزایش حداکثر کیفیت تصویر می باشد. این لنز فشرده در کنار تجهیز به سیستم فوکوس خودکار داخلی، در برابر شرایط نامناسب آب و هوایی مقاوم بوده و نیز تنها 485 گرم وزن دارد.

روابط عمومی سامیانگ در رابطه با لنز جدید این شرکت می گوید:
    جدیدترین لنز واید سامیانگ، نمایانگر کیفیت بالای محصولات این برند در کنار سیستم فوکوس خودکار سریع، دقیق و بی صدا می باشد.
    در بخش اپتیک، این لنز جدید از ۱۵ لنز در ۱۰ گروه که شامل ۷ لنز اپتیک مخصوص می‌شوند، تشکیل شده است. این ۷ لنز مخصوص متشکل از ۲ نمونه‌ی اسفریکال یا غیرکروی، چهار نمونه‌ی فوق انکساری و یک نمونه‌ با پراکنش بسیار اندک می باشند که کمک زیادی به کاهش انحراف و ناموزون شدن سوژه در کنار افزایش شفافیت آن می‌کند. این لنز، تصویری بی ‌نقص و بدون هرگونه انحراف و اعوجاج از مرکز تا زاویه‌ی ۱۱۶.۶ درجه‌ی نمای لنز ارائه می دهد.
    مهم‌ترین بخش لنز جدید سامیانگ، وزن بسیار کم در کنار تجهیز به سیستم فوکوس خودکار است که فوکوس روی سوژه در کمترین زمان، بدون صدا و با دقت بالا را میسر می کند.


گفتنی است از ماه آینده لنز واید ۱۴ میلی‌متری و F2.8 سامیانگ با قیمت ۶۵۰ پوندی عرضه می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.