پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سامسونگ گوشی گلکسی ای ۱۰ را معرفی کرد؛ گوشی میان رده با قیمت بسیار مناسب

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

سامسونگ گوشی گلکسی ای ۱۰ را معرفی کرد؛ گوشی میان رده با قیمت بسیار مناسب

کمپانی سامسونگ از گوشی جدید خود  گلکسی ای ۱۰ (Samsung Galaxy A10) رونمایی کرد. این گوشی از سری A  سامسونگ می باشد و با قیمتی مناسب و مقرون بصرفه عرضه خواهد شد.

سامسونگ در مراسم کنگره  جهانی موبایل دو گوشی از سری A  خود به نام  های گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۵۰ به عنوان پرچمداران این سری رونمایی کرده بود اما حالا گلکسی A10 را نیز به جمع آن دو مدل افزوده است. این گوشی جدید مجهز به ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار پردازنده‌ی اگزینوس ۷۸۸۴ و یک دوربین بر روی پنل پشتی گردیده است که در ادامه به بررسی مختصری در مورد آن خواهیم پرداخت.

سامسونگ گلکسی ای ۱۰ خود را به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی اچ دی پلاس از نوع پنل‌های Infinity-V  همراه با یک ناچ قطره‌ای کوچک که در بالای آن دیده می شود مجهز نموده است. در کنار این نمایشگر سامسونگ برای این مدل از چیپست اگزینوس ۷۸۸۴ که از  دو هسته‌ی Cortex-A73 برای پردازش‌های نسبتا سنگین‌تر و ۶ هسته‌ی Cortex-A53 units برخوردار گردیده است که همگی بر روی فرکانس ۱.۳۵ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند و نهایتا هشت هسته‌ی پردازشی در اختیار کاربران  قرارمی دهند. سامسونگ این ترکیب عجیب را پیش از این تنها بر روی مدل گلکسی جی ۳ وی (Galaxy J3 V) قرار داده بود.

در ادامه باید گفت که سامسونگ این گوشی را مجهز به حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی همراه  با ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی ترکیب شده که البته امکان ارتقاء آن از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت فراهم شده است.

گلکسی ای 10 سامسونگ مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9  می باشد و دوربین سلفی آن نیز یک دوربین  ۵ مگاپیکسلی است که درون ناچ نمایشگر تعبیه شده است. سیستم عامل گلکسی ای 10  اندروید پای به همراه رابط کاربری وان یو آی خواهد بود. همچنین این گوشی مجهز به یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گردیده است.

سامسونگ طراحی بدنه‌ی این گوشی را کاملا تخت و به شکلی یکسان همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است طراحی نموده است. سامسونگ همچنین گلکسی A10 را در رنگ‌های آبی، مشکی و قرمز رنگ آمیزی و روانه بازار خواهد نمود. گفته می شود که عرضه‌ی اولیه‌ی آن در کنار مدل‌های گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۵۰ از اوایل ماه مارس (اواخر اسفند) در کشور هند انجام خواهد شد.

همچنین در زمان عرضه کاربران باید برای خرید Galaxy A10 قیمتی حدود ۱۴۰ دلار و مدل‌ گلکسی ای ۳۰  حدود ۲۴۰ دلار و گلکسی ای ۵۰ کمتراز ۲۸۰ دلار بپردازند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.