پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سامسونگ نسخه Thom Browne گوشی Galaxy Z Fold ۵ و Galaxy Watch ۶ را معرفی کرد

پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷

سامسونگ نسخه Thom Browne گوشی Galaxy Z Fold ۵ و Galaxy Watch ۶ را معرفی کرد

سامسونگ بار دیگر با تام براون همکاری می کند. این بار، نسخه‌ های ویژه جدیدی از یکی از جدیدترین ساعت‌ های هوشمند و گوشی‌ های هوشمند تاشو ارائه می‌ کند. در اینجا تمام جزئیات مربوط به Galaxy Watch 6 و گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 Thom Browne Edition آورده شده است.

گوشی Samsung Galaxy Z Fold 5 Thom Browne Edition

Samsung Galaxy Z Fold 5 جدیدترین گوشی هوشمند تاشو پرچمدار این شرکت است. در این مدل نسخه محدود، Thom Browne Edition غول فناوری کره جنوبی گوشی تاشو خود را با طراحی های Thom Browne ترکیب می کند. نسخه جدید دارای نمای بیرونی چرمی سیاه و سفید براق است که شامل نوارهای قرمز، سفید و آبی به همراه بافت پارچه، لولای طلایی و حلقه‌های طلایی دور دوربین است که به زیبایی ممتاز آن می‌افزاید.

علاوه بر این، Galaxy Z Fold 5 Thom Browne Edition نیز با دو کیف چرمی مخصوص و نسخه ویژه S Pen نیز وارد بازار می‌شود. جعبه بسته‌بندی خرده‌فروشی این گوشی هوشمند تاشو نیز بسیار منحصربه‌فرد است، زیرا دارای طراحی نمادین کیف Thom Browne است. در گذشته، این شرکت حتی نسخه‌های Thom Browne مدل‌های قدیمی‌تر Galaxy Z Fold مانند Galaxy Z Fold 2 را منتشر کرده است.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 6 Thom Browne Edition

Samsung Galaxy Z Watch 6 اکنون در نسخه Thom Browne نیز موجود است. مشابه گلکسی زد فولد 5، ساعت هوشمند این شرکت نیز طراحی ممتاز به روز شده را دریافت کرده است. بدنه دارای شاسی طلایی به همراه صفحه ساعت خاص و لوگوی تام براون است. نسخه محدود ساعت هوشمند دارای دو بند چرمی است. مدل ویژه همچنین شامل یک آداپتور مسافرتی 25 واتی، یک شارژر سکه‌ای و یک پورت USB-C با کابل فابریک است.

قیمت و زمان عرضه

Samsung Galaxy Z fold 5 Thom Browne Edition در بازار کره جنوبی موجود است و 4.29 میلیون وون (تقریباً 3217 دلار آمریکا) قیمت دارد. شایان ذکر است که نسخه ویژه از 12 سپتامبر 2023 به تعداد محدود در دسترس خواهد بود. این دستگاه در بازارهای منتخب خارج از کره فروخته می شود و می توانید آن را از وب سایت رسمی برند خریداری کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۴.۰

از

۵

1 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

4سلام

22 شهریور 1402

کاربر آترامارت

کاربر

سلام
این محصولات به بازار ایران می آیند؟

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.