پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

سامسونگ مدل ۴G گوشی گلکسی F۱۴ با دوربین سه‌گانه را معرفی کرد

شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳

سامسونگ مدل ۴G گوشی گلکسی F۱۴ با دوربین سه‌گانه را معرفی کرد

سامسونگ به تازگی مدل 4G گوشی گلکسی F14 را معرفی کرده است. این مدل از پردازنده اسنپدراگون 680 استفاده می‌کند و با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

گلکسی F14 4G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با وضوح تصویر Full HD+ (1080×2400 پیکسل) و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است12. این صفحه نمایش کیفیت بصری خوبی را ارائه می‌دهد و برای تماشای ویدئوها و بازی‌ها مناسب است.

گلکسی F14 4G دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه است. این سیستم شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی می‌باشد. این ترکیب به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های با کیفیت بالا و با جزئیات دقیق بگیرید.

گلکسی F14 4G دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که از نوع عریض می‌باشد که به‌صورت ناچ قطره‌ای در نمایشگر قرار دارد.

گلکسی F14 4G دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا دو روز استفاده معمولی را پشتیبانی کند. این باتری همچنین از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید آن را به سرعت شارژ کنید و دوباره از آن استفاده کنید.

گلکسی F14 4G سامسونگ دارای طراحی مدرن و جذاب است. این گوشی با ابعاد 168 × 78 × 9 میلی‌متر و وزن 194 گرم طراحی شده است. این ابعاد و وزن باعث می‌شود که گوشی به راحتی در دست قرار گیرد و استفاده از آن راحت باشد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید سامسونگ می توان به حسگر اثر انگشت جانبی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پشتیبانی از شبکه 4G اشاره کرد.
گوشی جدید گلکسی F14 از سیستم‌عامل اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 بهره می برد و قرار است در رنگ‌های نقره‌ای مهتابی و سبز نعنایی روانه بازار شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.