پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سامسونگ دو عضو جدید از خانواده گلکسی A را معرفی کرد

سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

سامسونگ دو عضو جدید از خانواده گلکسی A را معرفی کرد

کمپانی سامسونگ طی مراسمی در کشور چین در کنار برخی گوشی‌های سری Galaxy A ( گوشی گلکسی A70 و گلکسی A80 )، از دو عضو جدید این خانواده، یعنی Galaxy A60 و A40s نیز رونمایی کرد. گلکسی A60 نیز مانند گوشی A8s از نمایشگری حفره‌دار بهره خواهد برد ، اما ظاهرا به نظر می‌رسد گلکسی A40s تنها نسخه تغییر نام داده‌ی گوشی M30 می باشد که بنا بر گفته های سامسونگ گوشی‌های سری M وارد بازار چین نخواهند شد. فروش مورد انتظار گوشی‌های سری Galaxy A کمپانی سامسونگ را به معرفی هر چه بیشتر اعضای این خانواده مشتاق کرده است. در ادامه به برسی مختصری در مورد این دوگوشی جدید خوهیم پرداخت .

گلکسی A60
در مورد  گلکسی A60 سامسونگ باید گفت که مجهز به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی LCD از نوع Infinity-O با بهره مندی از رزولوشن FHD+ می باشد و از نسبت نمایشگر به بدنه 92 درصدی بهره می برد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی در حفره نمایشگر در قسمت بالایی سمت چپ تعبیه گردیده است و یکی از جذابیت های این گوشی این است که در قسمت بالایی خود دارای اسپیکر نیست و از فناوری جدید سامسونگ با نام Screen Cast  بهره می‌برد. در این فناوری در واقع کل صفحه نمایش مانند یک بلندگوی بزرگ عمل خواهد کرد که  این تکنولوژی پیشتر کمپانی ال‌جی در G8 ThinQ خود بهره برده بود .

گلکسی A60 سامسونگ مجهز به دوربینی سه‌گانه در قاب پشتی خود می باشد که سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عرض و گشادگی دیافراگم  f/2.2همراه با بهره مندی از سنسور سوم 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر به کمک سنسور اصلی خواهد شتافت. پایین‌تر از این دوربین‌ها فلش LED قدرتمندی نیز تعبیه گردیده است و در مرکز گوشی نیز سنسور اثر انگشت را می توان مشاهده کرد. سامسونگ برای قلب تپنده گلکسی A60 از چیپست اسنپدراگون 675 بهره گرفته است که آن را  همراه بهره مندی از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تجهیز نموده است . A60 از ظرفیت باتری 3500 میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد و برای شارژ آن نیز از یک پورت USB-C  استفاده خواهد نمود .

گلکسی A40s
در مورد گوشی جدید گلکسیA40s  نیز باید گفت که مجهز به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد همراه باه بهره مندی از رزولوشن FHD+ از نوع Infinity-U گردیده است . یعنی ناچی به شکل حرف U در قسمت بالایی گوشی در نظر گرفته شده که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. گلکسی A40s سامسونگ نیز مجهز به دوربینی سه‌گانه در قاب پشتی خود می باشد که سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.9 در کنار دو سنسور 5 مگاپیکسلی یکی (f/2.2) فوق عرض و دیگری برای تشخیص عمق بهره مند گردیده است. سامسونگ برای قلب تپنده گلکسی A40s از چیپست اگزینوس 7904 بهره گرفته است که همراه با بهره مندی از  4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را تجهیز نموده است . باتری این گوشی 5000 میلی آمپرساعت می باشد و همراه با یک شارژ سریع 15 واتی عرضه خواهد شد .

در آخر نیز باید گفت که سامسونگ برای گوشیGalaxy A60  قیمتی حدود  300 دلار (265 یورو) و گوشی  Galaxy A40s را با قیمت حدود  225 دلار (200 یورو) عرضه خواهد کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.