پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ساعت های هوشمند سامسونگ نحوه اتصال و همچنین تنظیم ساعت و تاریخ

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

ساعت های هوشمند سامسونگ نحوه اتصال و همچنین تنظیم ساعت و تاریخ

ساعت های هوشمند سامسونگ نحوه اتصال و همچنین تنظیم ساعت و تاریخ

برای اتصال ساعت های هوشمند سامسونگ  به گوشی ، شما ابتدا نیاز به نصب  برنامه  Galaxy Watch  روی گوشی خود دارین خوشبختانه این برنامه بر روی گوشی های آیفون نیز قابل نصب و اجراست و می توانید این برنامه را از اپ استور آیفون بارگزاری نمایید .

 

قیمت ساعت های هوشمند سامسونگ

 

خرید اقساطی ساعت های هوشمند سامسونگ

 

بعد از نصب این برنامه کافی فقط بلوتوث خود روشن و گوشی خود را به آن ارتباط دهید و به راحتی می توانید ارتباط خود را برقرار کنید .

در برنامه نصب شده  این ساعت روی گوشی در بالای صفحه میزان شارژ باطری برای شما به نمایش گذاشته می شود در پایینتر از آن تنظیمات دیگری همچون فعال کردن یا قطع هشداردهنده ها تنظیم صدا و ویبره ،تنظیم و یا تغییر صفحه روی ساعت به دلخواه شما(نزدیک هفت مدل برای انتخاب وجود دارد) ، تنظیم  نورصفحه و بقیه امکانات در گزینه تنظیمات صفحه  همچنین  ممکن است مشکل عدم تنظیم تاریخ و ساعت در Samsung gear  با ارتباط با گوشی برطرف شود ولی ممکن است که نیاز به تغییر داشته باشد (مثلا بعضی دوست دارند ساعتشان یک ربع جلو یا عقب باشد) کافیست شما به تنظیمات بروید و گزینه ساعت و تاریخ را انتخاب و آن را تغییردهید.

اگر همیشه ساعت خود را جاهای مختلف میگذارید دیگر نمیخواهد ساعتها به دنبال آن بگردید در گزینه پایین برنامه نصب شده روی گوشی گزینه Find My Watch  مشاهده می نمایید که از طریق این گزینه و با فعال شدن صدای ساعت ، می توانید آن را به راحتی پیدا کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.