پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

زوتاک مینی کامپیوتر گیمینگ ZBOX Magnus EC۵۲۰۷۰D را معرفی کرد

شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

زوتاک مینی کامپیوتر گیمینگ ZBOX Magnus EC۵۲۰۷۰D را معرفی کرد

کمپانی معروف زوتاک از مینی کامپیوتر جدید خود به نام ZOTAC ZBOX Magnus EC52070D  که قادر به پاسخ گویی در سطح وسیعی از نیاز های پردازشی روزمره کاربران می باشد رونمایی کرد. این مینی کامپیوتر از سری MAGNUS E می باشد و برای کاربردهای زیادی از جمله برای شبیه سازی، بازی و انجام رندرینگ های سنگین طراحی گردیده است.

در این فناوری MAGNUS EC52070D زوتاک از پردازنده ی نسل هشتم Intel Core i5-8400T بهره گرفته است و دارای 6 هسته واقعی و فرکانس 3.3 گیگا هرتز است. همچنین این محصول توانایی آدرس دهی حداکثر تا  32 گیگا بایت حافظه رم DDR4 را به راحتی دارا می باشد و مجهز به  یک ماژول NVMe M.2 SSD  همراه  با  یک ذخیره ساز 2.5 اینچی است . این مینی کامپیوتر گیمینگ MAGNUS EC52070D امکان پشتیبانی از حافظه های Intel Optane  را نیز دارا می باشد.

زوتاک MAGNUS EC52070D برای پردازش های سنگین گرافیکی از کارت گرافیک جدید  ZOTAC GAMING GeForce RTX 2070 بهره گرفته است . که نهایتا  می تواند بازی ها را با Real-Time Ray-Tracing و DLSS به سادگی اجرا نماید. بخش مربوط به اتصالات داخلی وخارجی این کامپیوتر جذاب کوچک از پورت های  HDMI 2.0 و DisplayPort 1.4و DVI-D بهره مند گردیده است که امکان اتصال 4 نمایشگر به دستگاه را دارا می باشد.

در مورد سایر ویژگی های ZOTAC ZBOX Magnus EC52070D  می توان به تجهیز شده  به  6 عدد درگاه USB 3.1 Gen2 ، کنترلر Killer Networking   و بهره مندی از سیستم  خنک کننده هوشمند اشاره نمود . همچنین می توان گفت که ZOTAC ZBOX Magnus EC52070D  مناسب برای بسیاری از گیمرها و کاربرانی که همواره درگیر کارهای روزمره خود می باشند و دنبال سیستمی می باشند که بتوانند با خود به راحتی حمل نمایند که  با توجه به ابعاد کم و قابلیت حمل و نقل راحت آن ، می توانند همیشه همراه خود و در هر مکانی از مینی کامپیوتر قدرتمند بهره مند گردند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.