پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی مایکروسافت از هدست واقعیت مجازی HoloLens ۲

سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی مایکروسافت از هدست واقعیت مجازی HoloLens ۲

کمپانی مایکروسافت از محصول جدید خود HoloLens 2 هدست واقعیت مجازی رونمایی کرد که این مدل مخصوص توسعه دهندگان طراحی شده و قرا است تا اواخر امسال در اختیار آنها  قرار خواهد گرفت. قطعا این هدست واقعیت مجازی در زمینه های مختلف کاری مورد توجه و استقبال بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه بیشتر با این محصول جدید مایکروسافت آشنا خواهیم شد.

HoloLens 2  عنوانی که  مایکروسافت برای این هدست انتخاب نموده است که آن را همراه با کیت کامل HoloLens 2، سرویس Azure،Unity ، افزونه Unity و در نهایت موتور بازی سازی Unreal Engine ارائه  خواهد کرد . بنا براطلاعاتی که مایکروسافت منشتر نموده است این هدست واقعیت مجازی مجهز به سیستم عامل Windows Mixed Reality بوده که در واقع ویندوز 10 را در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار خواهد داد. هدست واقعیت مجازی مایکروسافت قطعا نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد و از سوی دیگر برای توسعه دهندگان نیز بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود.

شایعات فراوانی پیرامون این محصول در فضای مجازی منتشر شده است در مورد قیمت این محصول مایکروسافت عددی حدود 3500 دلار  و همچنین  کیت  کامل تجاری این محصول در حدود  5000 دلار خواهد بود. مایکروسافت هنوز زمان دقیق عرضه این محصول را اعلام نکرده اما این هدست واقعیت مجازی تا پایان سال 2019 در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.