پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از حافظه های SSD سری ۹۷۰ پرو و EVO

پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی سامسونگ از حافظه های SSD سری ۹۷۰ پرو و EVO

سامسونگ از حافظه‌های SSD سری 970 پرو و EVO رونمایی کرد. این حافظه‌های جدید سرعت بالایی در خواندن و نوشتن داده‌ها دارند و از حداکثر پهنای باند NVMe برخوردارند.

حافظه‌ی جدید SSD سری 970 پرو و EVO سامسونگ یکی از پرسرعت‌ترین و قدرتمندترین حافظه‌های موجود در بازار هستند. پس اگر می‌خواهید حافظه SSD با سرعت خواندن و نوشت بالایی را در اختیار کامپیوترتان قرار دهید ما حافظه‌ی SSD سری 970 پرو و EVO سامسونگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شرکت بزرگ سامسونگ در بیانیه‌ای در مورد حافظه‌های SSD سری 970 پرو و EVO گفته است:
    "سامسونگ Pro 970 و EVO مبتنی بر استاندارد M.2 طراحی شده و از آخرین نسل اینترفیس PCIe Gen 3×4 برخوردار است. خانواده 970 پهنای باند NVMe را به بالاترین پتانسیل ممکن رسانده و عملکرد بی‌نظیری را برای پردازش حجم زیادی از داده‌ها از جمله کارهای گرافیکی سه بعدی و 4K، بازی های باکیفیت و تحلیل داده‌ها ارائه می‌کند."

در ادامه سامسونگ ادعا می‌کند که سری سامسونگ 970 پرو قادر به ارائه سرعت خواندن حداکثری 3500 مگابایت بر ثانیه‌ای و سرعت نوشتن حداکثری 2700 مگابایت بر ثانیه‌ای است. البته احتمال صحت این ادعا زیاد است چراکه کیفیت ساخت این حافظه‌های جدید بسیار بالا می‌باشد و سرعت بی‌نظیری دارند. البته سرعت خواندن سری EVO به 3500 مگابایت بر ثانیه می‌رسد اما سرعت نوشتن آن کمتر از 2500 مگابایت بر ثانیه‌ است.

با وجود این امکانات و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد پیش‌بینی می‌شد که قیمت این حافظه‌های SSD سامسونگ بیشتر از هارد دیسک‌ها باشد و همین طور هم است. قیمت آغازین و پایه سری سامسونگ 970 پرو 329.99 دلار برای مدل 512 گیگابایتی می‌باشد. اما قیمت مدل پایه 250 گیگابایتی 970 اوو 119.99 دلار است. این حافظه‌های جدید از 17 اردیبهشت ماه وارد بازار خواهند شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.