پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی ایسر از لپ تاپ گیمینگ Nitro ۵ Spin

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی ایسر از لپ تاپ گیمینگ Nitro ۵ Spin

لپ تاپ گیمینگ 2 در 1 ایسر نیترو 5 اسپین (Acer Nitro 5 Spin) معرفی شد. این لپ تاپ مجهز به چیپست نسل هشتمی اینتل و کارت گرافیک GTX 1050 است که در کنار قیمتی مناسب می تواند گزینه‌ عالی برای گیمرها باشد.

قطعا اجرای بازی بر روی یک کامپیوتر رومیزی بسیار راحت و سرگرم کننده است،اما گاهی مجبور به سفر می شویم و یا شرایط زندگی ما به شکلی است که فضای کافی برای داشتن یک رایانه رومیزی را نداریم. امروزه لپ تاپ های مخصوص بازی زیادی در بازار وجود دارند، اما اگر برای این منظور قصد خرید یک محصول جدید را دارید کمپانی ایسر گزینه تازه ای را پیش رویتان قرا داده است.

لپ تاپ 2 در 1 ایسر نیترو 5 اسپین (Acer Nitro 5 Spin) تازه‌ترین محصول گیمینگ کمپانی ایسر است که به تازگی معرفی شده است. نیترو 5 اسپین یک لپ تاپ هیبریدی است که به لطف لولاهای خود می‌تواند به کاربران اجازه دهد با تا کردن نمایشگر از ‌آن به عنوان یک تبلت استفاده کرده و یا به شکل یک لپ تاپ کلاسیک آن را مورد استفاده قرار دهند.

مشخصات فنی ایسر نیترو 5 اسپین

ایسر نیترو 5 اسپین به سخت افزار جذابی مجهز شده است که به گیمرها اجازه می‌دهد بدون هرگونه مشکل و کاستی بتوانند مدرن‌ترین بازی‌های کامپیوتری به اجرا درآورند. این لپ تاپ به یک نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی، پردازنده نسل هشتمی Intel Core، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1050 و همچنین پشتیبانی از حداکثر رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD مجهز شده است.

قیمت ایسر نیترو 5 اسپین

شاید این قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگی نباشد که تا به امروز عرضه شده است، اما با توجه به مشخصات رده بالا و قیمت حدود1000 دلاری، نمی‌توان آن را یک محصول گران قیمت نسبت به رقبایش در بازار دانست. بنابراین گیمرهای علاقه‌مند می‌توانند با خرید این لپ تاپ، علاوه بر صرفه جویی ، تجربه استفاده از یک پردازنده نسل جدید کمپانی اینتل را نیز به دست آورند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.