پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی ایسر از تبلت هیبریدی اسپین ۳

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی ایسر از تبلت هیبریدی اسپین ۳

تبلت هیبریدی ایسر اسپین 3 رسما معرفی شد. این تبلت از صفحه نمایش 14 اینچی و پردازنده نسل هشت اینتل بهره می برد و عمر باتری آن تا 12 ساعت است.

در حال حاضر انتظار کاربران از دستگاه های هوشمند بسیار بیشتر از کارکرد آنها شده است. به عنوان مثال کاربران این انتظار را داشتند که لپ تاپ آنها برایشان هم لپ تاپ باشد و هم تبلت از همین رو سازندگان شروع به معرفی دستگاه های هیبریدی کردند که بتواند هر دو کار را انجام دهد. در این راستا ایسر از تبلت هیبریدی Acer Spin 3  خود رونمایی کرد.

ایسر اسپین 3 یک تبلت هیبریدی است. بنابراین شما میتوانید از آن هم به عنوان تبلت و هم لپتاپ استفاده کنید. این تبلت به کمک لولای های 360 درجه ای خود میتواند جای یک لپ تاپ و هم یک تبلت را برای شما پر کند. با توجه به صفحه نمایش لمسی این تبلت حمل این دستگاه بسیار راحت می باشد.

بنابر گفته ایسر تبلت اسپین 3 از قلب تپنده نسل هشتمی اینتل بهره می برد و به صفحه نمایش 14 اینچی با پنل IPS FULL HD مجهز می باشد. همچنین باتری آن میتوند تا 12 ساعت این دستگاه را تغذیه کند که البته بازهم بنا بر کارکرد کاربر این مقدار میتواند متفاوت باشد. در این تبلت از دو اسپیکر داخلی با تکنولوژی TrueHarmony  ایسر استفاده شده است.

این تبلت قرار است در ماه فوریه 2018 و با قیمت پایه 599 دلاری در امریکای شمالی عرضه شود و فروش ان در اروپا  از همین ماه و با قیمت 649 یورو آغاز خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.