پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی از تبلت یوگا تب ۳ پلاس لنوو در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۶ آلمان

سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی از تبلت یوگا تب ۳ پلاس لنوو در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۶ آلمان

مهمترین ویژگی تبلت Yoga Tab 3 Plus، طراحی جذاب و خاص آن است. که همین امر این تبلت را از سایر تبلت های یوگا لنوو متمایز کرده است. لنوو یوگا تب 3 پلاس دارای یک صفحه کلید خازنی است و برای اینکه روی سطوح صاف بصورت ایستاده قرار گیرد، دارای پایه اختصاصی یا به اصطلاح استند است. این تبلت تقریبا همانند تب ۳ پرو در سال ۲۰۱۵ طراحی شده است. اندازه صفحه نمایش این تبلت ۱۰ اینج بوده و پایه آن به شیوه خاصی طراحی شده که کار با آن بسیار راحت و آسان است.

وزن تبلت یوگا تب 3 پلاس قدری سنگین است و علت آن ساخت بدنه ای از جنس پلاستیک و چرم است. وزن این تبلت ۶۴۴ گرم است. کاربرانی که هنگام کار با این تبلت احساس سنگینی می کنند، می توانند با باز کردن پایه و فشار دادن دکمه وسطی، آن را به حالت ایستاده در سطوح صاف قرار دهند. نکته جالب اینجاست که حتی می توان این تبلت را بر روی دیوار به عنوان قاب عکس آویزان کرد.

طراحی خاص پایه این تبلت این امکان را به کاربر می دهد تا دستگاه را در هر زاویه ای تنظیم کرده و در استفاده از آن و همچنین رزولوشن ده اینچی Quad HD لذت ببرید. طراحی تبلت به گونه ای است که کاربر هیچ مشکلی با آن نداشته و براحتی می تواند آنرا تنظیم و استفاده نماید.

تبلت یوگا تب 3 پلاس لنوو دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است که امکان ارتقاء آن از طریق کارت حافظه میکرو اس دی امکان پذیر است. باتری که برای این دستگاه دستگاه تعبیه شده، باتری ۹۳۰۰ میلی آمپر بوده که باعث میشود میانگین تا ۱۸ ساعت از این تبلت بدون خاموش کردن استفاده کرد.

سیستم عامل یوگا تب 3 پلاس اندروید مارشمالو بوده و رابط کاربری آن بسیار متمایز از رابط کاربری گوشی های هوشمند طراحی شده است. قیمت این تبلت ۲۹۹ اعلام شده است. اما متاسفانه هنوز تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نشده است.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.