پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی از تبلت بدون فن ایسر سوئیچ ۷ بلک ادیشن

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی از تبلت بدون فن ایسر سوئیچ ۷ بلک ادیشن

در نمایشگاه CES 2018، شرکت ایسر رسما قیمت و زمان عرضه لپ تاپ هیبریدی بدون فن و مجهز به کارت گرافیک اختصاصی Acer Switch 7 Black Edition را اعلام نمود.

در نمایشگاه IFA که سال گذشته در ماه سپتامبر برگزار شد، کمپانی ایسر تبلت سوئیچ 7 بلک ادیشن خود را معرفی کرده بود. این شرکت در خصوص سوئیچ جدید خود مدعی شده بود که این محصول نخستین نوت بوک هیبریدی بدون فن در جهان است که از کارت گرافیک مجزا قدرت می گیرد. این تبلت به لطف پردازنده نسل هشتمی اینتل و سیستم خنک کننده بدون فن Dual LiquidLoop از نظر عملکرد نیز شرکت ایسر تضمین داده است که تجربه کاربری خوبی را رقم زند. اکنون ایسر با حضور در نمایشگاه CES 2018 به طور رسمی قیمت و زمان عرضه این لپ تاپ زیبا را اعلام کرده است.

در این دستگاه از یک پردازنده نسل هشتمی 1.8 گیگاهرتزی Intel Core i7-8550U که در حالت بوست تا 4.0 گیگاهرتز سرعت می گیرد و مجهز به کارت گرافیک انویدیا GeForce MX150 می باشد. همچنین یک حافظه 512 گیگابایتی SSD نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. یک نمایشگر 13.5 اینچی IPS لمسی با وضوح 2256×1504 پیکسل به همراه یک قلم با باتری قابل تعویض که ساخت شرکت Wacom بوده و می‌تواند حساسیت 4096 نقطه‌ای را به همراه داشته باشد نیز از دیگر مشخصات فنی این دستگاه به شمار می آیند.

از گزینه های ارتباطی این دستگاه نیز میتوان به وای فای 802.11ac با MIMO 2×2، بلوتوث 4.0، درگاه USB 3.1 نوع C، دیسپلی پورت، تاندربولت 3 و شارژ USB اشاره کرد. ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن نخستین محصول از این نوع محصولات کمپانی ایسر است که از قابلیت AutoStand بهره می برد. این قابلیت در واقع یک پایه نگهدارنده است که می ‌تواند به صورت خودکار مستقر و یا جمع شود. همچنین ظاهر دستگاه بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسد و بدنه‌ی آلومینیومی آن نیز احساس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. در جلو این محصول یک دوربین HD و بر روی قاب پشتی آن نیز یک دوربین Full HD نصب شده است. علاوه بر این ها، ضخامت کم 9.99 میلی متری و وزن بسیار کم 1.179 گرمی نیز یک مزیت برای این دستگاه می باشد.

گفتنی است شرکت ایسر رسما تایید کرد که از ماه جاری میلادی، این لپ تاپ با قیمت پایه 1699 دلاری وارد بازار ایالت متحده می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.