پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی آنر از پرچمدار جدید خود در دوم بهمن

سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی آنر از پرچمدار جدید خود در دوم بهمن

کمپانی هواوی با انتشار اطلاعیه‌ای تاریخ معرفی گوشی پرچم‌دار جدیدش را  ۲۲ ژانویه مطابق 2 بهمن اعلام کرد.

کمپانی هواوی این بار تصمیم به برگزاری رویدادی جذاب در پاریس با شعار رسمی «نادیده را ببین» یا، See The Unsee برای معرفی آنر، برند زیر مجموعه خود، در تاریخ ۲۲ ژانویه بهمن (مصادف دوم بهمن ماه) گرفته است. اطلاعیه‌ی که آنر آن را منتشر نموده مبنی بر رونمایی از محصولی جهانی تعبیر شده است.

طبق گفته های آنر محصولی با بهرمندی از پردازنده‌ی پرچم‌دار هواوی، یعنی همان کرین 980  در واقع همان پردازنده ای که در سری گوشی‌های پرچم‌دار میت 20 هواوی نیز مورد استفاده قرار گرفته است با تراشه‌ای ۶۴ بیتی هشت‌‌هسته‌ای با معماری ۷ نانومتری مجهز به  یک NPU (واحد پردازش عصبی) دوگانه قدرتمند می باشد.

همچنین  آنرعنوان نموده است که در صفحه ‌نمایش این گوشی از سوراخی که در تصویر مشخص است برای دوربین آن را طراحی نموده است. دوربین سلفی در گوشه‌ی چپ بالای صفحه جای گرفته است و همینطور مجهز به نمایشگری با لبه‌های گرد خواهد بود.

شرکت آنر هنوز در مورد مدل دستگاهی که تصمیم به معرفی و رونمایی آن را دارد هیچ حرفی نزده است. اما بنا بر گفته های مدیرعامل Honor که پیشتر عنوان کرده بود گوشی‌های آنر ۱۱ و آنر ویو ۲۰ سال میلادی جاری رونمایی خواهند شد می توان انتظار داشت این گوشی آنر ویو ۲۰ باشد که همانطور از شنیده ها به گوش می رسد اولین گوشی‌ هوشمند آنر با صفحه‌نمایش دارای بریدگی گرد برای دوربین خواهد بود.

آنر ویو 10 در اواخر سال ۲۰۱۷ رونمایی شده بود و کاربران این سری نگران معرفی ‌نشدن مدل جدید آن بودند. اما به نظر می رسد که علت تاخیر در رونمایی Honor View 20 ، معرفی چند ماه پیش آنر مجیک 2 باشد و به نظر می رسدHonor View 20  یک ماه دیرتر از زمان پیش‌بینی‌شده رونمایی گردد و با توجه به این موضوع که گوشی View 10 نیز در زمان معرفی از تراشه‌ی پرچم‌دار هواوی بهره می‌بُرد همینطور می توان احتمال داد که  این سیکل دوباره تکرار گردد وهواوی گوشی ویو ۲۰ را برای این رویداد آماده کرده باشد. گمانه زنی ها در مورد  گوشی آنر ۱۱ این است که به علت معرفی چندماه پیش آنر ۱۰ در ماه مِی ، تا اواسط سال ۲۰۱۹ رونمایی نخواهد شد.

گفته می شود آنر ویو ۲۰ همراه با تجهیز تراشه قدرتمند کرین 980، از صفحه‌نمایشی حدود ۶.۲ یا ۶.۳ اینچ درواقع بزرگ‌تر از مدل قبلی بهرمند گردد. همچنین، می‌توان گفت که  آنر باید برای گوشی جدید خود حداقل رم ۶ گیگابایتی و بهره مندی از سیستم  اندروید 9 (پای) با مجهز به  رابط کاربری اختصاصی اِموشن (Emotion) هواوی مورد نظر گرفته باشد

به صورت کلی به نظر میرسد که ، گوشی ویو ۲۰ آنر همانند نسل قبلی خود به صورت قابل توجهی ارزان‌تر از دستگاه‌های میت ۲۰، میت 20 پرو و میت ۲۰ پورشه دیزاین باشد.

گمانه زنی ها در مورد این رونمایی و جدید ترین مدل هواوی زیاد است اما باید گفت که رونمایی جدید هواوی چه گوشی آنر ویو ۲۰ باشد و یا هر مدل دیگری، قطعا باید قدرتمندترین گوشی هوشمند معرفی‌شده‌ی آنر تابه‌امروز را نظاره گر باشیم .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.