پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آخرین خبر از رجیستر کردن آیفون ۱۴، بالاخره آیفون ۱۴ رجیستر می شود؟

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵

آخرین خبر از رجیستر کردن آیفون ۱۴، بالاخره آیفون ۱۴ رجیستر می شود؟

 سرانجام رجیستر کردن آیفون ۱۴ امکان پذیر شد. پس از کش و قوس‌ های فراوان و یک سال بلاتکلیفی و در حالی که به نظر می‌ رسید گوشی آیفون ۱۴ باید برای همیشه با رجیستری در ايران خداحافظی کند، اخبار متفاوتی امروز درز پیدا کرد. طبق اعلام رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، قرار است به زودی کاربرانی که از چهاردهمین نسل از گوشی‌ های اپل استفاده می‌ کنند، بتوانند برای رجیستر کردن آن ها اقدام نمایند.

درست یک سال قبل و هنگام عرضه گوشی آیفون ۱۴ در بازار کشور اعلام شد که امکان رجیستر کردن این نسل از گوشی‌ های اپل وجود ندارد. با این وجود علاقه مندان به گوشی‌ های آیفون ۱۴ با خرید این نسل از پرچمدار اپل در انتظار رجیستر کردن آن ها مدتی را سپری کردند.

آیفون ۱۴ رجیستر می‌ شود؟

در خصوص رجیستر کردن آیفون ۱۴ آخرین خبر امروز (سه شنبه 18 مهر) توسط رئیس سازمان ملی استاندارد ایران داده شد. با توجه به تقاضای کاربران قرار است تا چند روز آینده ساز و کار رجیستر کردن گوشی‌ های آیفون ۱۴ اعلام شود. با اعلام این خبر امیدواری‌ ها برای رجیستر کردن آیفون ۱۵ نیز افزایش یافته است. باید منتظر ماند و دید آیا جدیدترین نسل از گوشی‌ های اپل را نیز می‌ توان در ایران مورد استفاده قرار داد یا خیر.

قیمت آیفون ۱۴ رجیستر شده

به طور قطع همه ما می‌ دانیم قیمت گوشی آیفون ۱۴ با توجه به مشکلاتی که در خصوص رجیستر شدن آن ها وجود دارد کمتر از ارزش ذاتی خود است. پس از انتشار خبر رجیستر کردن آیفون ۱۴ باید منتظر جهش قیمت این نسل از گوشی‌ های اپل باشیم. فراموش نکنید به واسطه پرچمدار بودن این گوشی باید هزینه‌ هایی جهت رجیستر کردن آن نیز کنار بگذارید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.