پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

دوربین فیلمبرداری جدید پاناسونیک با امکانات ضبط ۴K به بازار آمد

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

دوربین فیلمبرداری جدید پاناسونیک با امکانات ضبط ۴K به بازار آمد

دوربین فیلمبرداری جدید پاناسونیک با امکانات ضبط  4K به بازار آمد
با رشد سرویس های پخش زنده در سال های اخیر، نیاز به راهکارهای ویدئویی باکیفیت نیز افزایش پیدا کرده است.

 

فروش دوربین عکاسی

 

فروش اقساطی دوربین عکاسی 

 

در رویداد سی ئی اس پاناسونیک امروز از سه دوربین فیلمبرداری جدید خود به نام HC-X1500، HC-X2000 و AC-CX10 رونمایی کرد که مخصوص استفادۀ فیلمبردارانی است که در زمینۀ پخش زنده یا انجام تبلیغات فعالیت می کنند. البته این دوربین ها فقط کاربری حرفه ای ندارند و کاربرانی که ویدئوهای باکیفیت را می پسندند نیز می توانند از آنها استفاده کنند.

تمام این مدل دوربین ها از کیفیت k4 با نرخ فیلمبرداری 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کنند و دارای لنزهای زاویه باز 25 میلیمتری Leica، زوم اپتیکال X 24 و زوم دیجیتال تا X 48 (اگرچه در سطح FHD نه k4) هستند. علاوه بر این می توان به قابلیت ضبط داخلی فیلم با صدای 10 بیت اشاره کرد. در نتیجه امکان ذخیرۀ این ویدئوها با کیفیت k4 با نرخ 30 فریم بر ثانیه و با کیفیت FHD در نرخ 60 فریم بر ثانیه برای شما فراهم است.

این دوربین ها هر یک دارای 2 شکاف حافظۀ اس دی کارت هستند و از کدگذاری ویدئویی HEVC برای فشرده سازی فایل های ویدئویی پشتیبانی می کنند. همچنین سازگاری خوبی با فایل های ویدئویی معمولی همچون MOV، MP4 و AVCHD دارند. مدل AC-CX10 دوربین پاناسونیک از فایل هایMXF که برای ویرایش برنامه های تلویزیونی مناسب است نیز پشتیبانی می کند. این دوربین ها همگی فیلم های k4 با نرخ 60 فریم بر ثانیه و صدای 10 بیت را با خروجی HDMI پشتیبانی می کنند در نتیجه به راحتی می توانید ویدئو های با دقت تصویر بالا را با یک دستگاه ضبط کنندۀ خارجی نیز ضبط کنید.

با این همه، درست است که کیفیت ضبط بالا گزینه ای بسیار عالی است اما دوربین های جدید پاناسونیک برای ضبط برنامه های تلویزیونی است. ضمن اینکه هر سه مدل مجهز به قابلیت وای فای هستند و مانند یوتیوب و فیس بوک بدون نیاز به سخت افزاری اضافه تر مانند ماژول LAN می توانند ویدئوهایHD را به صورت زنده پخش کنند.

افزون بر این، مدل AC-CX10 از درگاه پخش زندۀ ایترنت و رابط های IP سازگار با NDIJHX پشتیبانی می کند و در هنگام پخش محتوای چند رساانه ای بر حسب گیگابیت از اینترنت استفاده می کند.

اگر این تعاریف خیلی قلنبه سلنبه به نظرتان می آید فحوای کلام ما این است که دوربین های جدید پاناسونیک یکی از بهترین دوربین های پخش زنده است که می توانید پیدا کنید و از سخت افزاری برخوردارند تا امکانات مختلف و جالب پخش فیلم را برای شما فراهم کنند.

هر سه دوربین دارای فوکوس خودکار پرسرعت و قابلیت تشخیص چهره هستند و حتی قادرند تصاویر اسلوموشن با نرخ 120 فریم بر ثانیه با کیفیت FHD را ضبط کنند. طراحی جدید آنها نیز نشان می دهد در استفادۀ طولانی مدت نگرانی از افزایش بیش از حد دمای دوربین بی مورد است.

این دوربین ها ماه مارس (اسفندماه) وارد بازار می شوند. پاناسونیک هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت آنها منتشر نکرده است اما با توجه به پیشرفت هایی که در آنها مشاهده می شود یک افزایش قیمت نسبت به مدل های پیشین منطقی به نظر می رسد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.