پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

دوربین اکشن Insta۳۶۰ X۴ مجهز به فیلمبرداری ۳۶۰ درجه ۸K

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸

دوربین اکشن Insta۳۶۰ X۴ مجهز به فیلمبرداری ۳۶۰ درجه ۸K

دوربین اکشن Insta360 X4 مجهز به فیلمبرداری ۳۶۰ درجه با وضوح 8K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است. این دوربین جزئیات بیشتری را در ویدیوهای اکشن نشان می‌دهد. همچنین، از حالت‌های دیگری نیز مانند فیلمبرداری با وضوح 5.7K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و 4K با نرخ ۱۰۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

این دوربین دارای باتری با ظرفیت ۲٬۲۹۰ میلی‌آمپرساعت است که تا ۶۷ درصد زمان ضبط بیشتر (۱۳۵ دقیقه) نسبت به نسل قبلی را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های X4 می‌توان به کنترل با حرکات دست، انتقال داده‌ها با سرعت زیاد از طریق USB 3.0، محافظ لنز جداشونده و استفاده از شیشه‌ی گوریلاگلس برای نمایشگر لمسی 2.5 اینچی آن اشاره کرد.

به‌طور کلی، Insta360 X4 یک دوربین اکشن ۳۶۰ درجه با وضوح 8K است که برای فیلمبرداری از محیط‌های پویا و تجربه‌ی جذاب واقعیت مجازی مناسب است. این دوربین دارای ویژگی‌های زیر است:

حالت Single-Lens: این حالت به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک لنز تکی، ویدیوهای با کیفیت ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید.

Invisible Selfie Stick: این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا در ویدیوهای خود زاویه‌های سوم شخص را بهبود دهید، بدون نیاز به استفاده از استیک سلفی قابل مشاهده.

360° Active HDR: این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا در ویدیوهای اکشن، جزئیات بیشتری را در نوردهی‌های مختلف نشان دهید.

FlowState Stabilization: این سیستم استبیلیزاسیون به شما تصاویر پایدار و بدون لرزش را فراهم می‌کند، حتی در شرایط حرکتی یا لرزشی.

مقاوم در برابر آب تا عمق ۳۳ فوت (۱۰ متر): این دوربین می‌تواند در شرایط آبی و زیر آبی استفاده شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.